Haku löysi 157 tulosta: holmberg
Etsitty kysely: holmberg
- To Touko 28, 2026 11:30
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Käynnistysongelma: väylävika, johtosarja vai mikä
- Vastaukset: 11
- Luettu: 2927
Re: Käynnistysongelma: väylävika, johtosarja vai mikä
Hienoa, että löytyi ainakin yksi selkeä vikakohde! Kertoiko Holmberg, että missäpäin johtosarjaa katkos oli? Jos joskus olisi jollekin jeesiä lokaatiosta.
- Ma Touko 18, 2026 21:22
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Saab-korjaamotietokanta
- Vastaukset: 143
- Luettu: 319382
Re: Saab-korjaamotietokanta
... näy yhtään suomalaista liikettä!(https://saabparts.com/own-saab/workshops) Varaosaliikkeitä esim, Trollparts, Tarviketalli, Suolinko ja Autohuolto Holmberg. Kolme jälkimmäistä tarjoaa myös huolto/korjauspalvelut. Niin kyllä onhan näitä edellään! Pointtina itsellä oli se, että olisi mukava, jos ...
- La Touko 16, 2026 17:40
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Saab-korjaamotietokanta
- Vastaukset: 143
- Luettu: 319382
Re: Saab-korjaamotietokanta
... näy yhtään suomalaista liikettä!(https://saabparts.com/own-saab/workshops) Varaosaliikkeitä esim, Trollparts, Tarviketalli, Suolinko ja Autohuolto Holmberg. Kolme jälkimmäistä tarjoaa myös huolto/korjauspalvelut.
- To Joulu 18, 2025 08:41
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: 900i 8v KAT K-jetin asentaminen
- Vastaukset: 10
- Luettu: 5244
Re: 900i 8v KAT K-jetin asentaminen
Mahtaako Espoosta löytyä K-jet spesialistia, jonka pakeille auton saisi? Klaukkalassa BSE-auto ja ilmeisesti Porvoossa Auto Holmberg. Nämä järjestelmät ovat vanhempien autojen mekaanisia/polttopaine-ruiskutusjärjestelmiä, joita ei välttämättä mainosteta erikseen huoltovalikoimassa. ...
- Ke Joulu 17, 2025 13:04
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: 900i 8v KAT K-jetin asentaminen
- Vastaukset: 10
- Luettu: 5244
Re: 900i 8v KAT K-jetin asentaminen
Mahtaako Espoosta löytyä K-jet spesialistia, jonka pakeille auton saisi? Klaukkalassa BSE-auto ja ilmeisesti Porvoossa Auto Holmberg.
- Ke Marras 26, 2025 20:07
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Jäähdytinneste
- Vastaukset: 10
- Luettu: 4480
Re: Jäähdytinneste
... sais hyviä letkuja? Jos vaikka nekin uusis Kannattaa kysyä ihan Saabin varaosamyyjiltä (Trollparts, Tarviketalli, Suolinko, pkseudulla Autohuolto Holmberg) osanumeron kera. Jos ei onnista niin skandixilta löysin og satkuun ylävesiletkun jota ei saanut enää orggiksena. En ole viel kunnolla ehtinyt ...
- Ti Marras 25, 2025 09:33
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Jäähdytinneste
- Vastaukset: 10
- Luettu: 4480
Re: Jäähdytinneste
... sais hyviä letkuja? Jos vaikka nekin uusis Kannattaa kysyä ihan Saabin varaosamyyjiltä (Trollparts, Tarviketalli, Suolinko, pkseudulla Autohuolto Holmberg) osanumeron kera. Jos ei onnista niin skandixilta löysin og satkuun ylävesiletkun jota ei saanut enää orggiksena.
- La Loka 18, 2025 18:05
- Keskustelualue: Styling & tuning
- Aihe: B205 road to 300hp
- Vastaukset: 175
- Luettu: 53490
Re: B205 road to 300hp
... liikkeessä, varsinkaan niissä isoissa. :D Länsiautokin lopetti varaosamyynnin tänä vuonna. Trollparts, Tarviketalli, Suolinko ja vaikka Autohuolto Holmberg. Kaikki postittaa.
- To Loka 16, 2025 14:45
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Saab 900i 8v kat. CO-arvot korkealla
- Vastaukset: 51
- Luettu: 18460
Re: Saab 900i 8v kat. CO-arvot korkealla
Holmberg on kai sitten suunnitelma B/C, mutta jo pelkkä korjaamolle auton saaminen maksaa useita kymppejä, saman summan voisi laittaa käytettyyn osaan (tai osiin), jonka vaihtaa joku ilta kotona luettuaan ensin suurin piirtein ...
- Ti Heinä 29, 2025 22:04
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Heeeeelp! Ainoa avain hukkunut!
- Vastaukset: 14
- Luettu: 2048
Re: Heeeeelp! Ainoa avain hukkunut!
Länsiauto on lopettanut Saabin varaosamyynnin, jos ei nyt kaikissa niin ainakin osassa myymälöitä. Mutta pk-seudulla ainakin Autohuolto Holmberg auttaa.Pakari kirjoitti: ↑Ti Heinä 29, 2025 19:30https://saabparts.com/international/find-a-dealer/
Onhan PK-seudulla varaa mistä valita.
- Ma Kesä 16, 2025 13:16
- Keskustelualue: Apua tien päällä
- Aihe: Saab guru ja korjaamo Espoossa?
- Vastaukset: 8
- Luettu: 11849
Re: Saab guru ja korjaamo Espoossa?
Vai Holmberg?
- To Kesä 05, 2025 22:52
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Öljyvalo vilahtaa väillä, öljyä tarpeeksi.
- Vastaukset: 13
- Luettu: 1983
Re: Öljyvalo vilahtaa väillä, öljyä tarpeeksi.
Joo, ehdottomasti tänne pk-seudulla.
- To Kesä 05, 2025 21:06
- Keskustelualue: OG 9-3 & NG 900
- Aihe: Öljyvalo vilahtaa väillä, öljyä tarpeeksi.
- Vastaukset: 13
- Luettu: 1983
Re: Öljyvalo vilahtaa väillä, öljyä tarpeeksi.
Pk-seudulta suositus Autohuolto Holmberg Vantaa
- Ti Elo 27, 2024 21:44
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Abs, brake, luistonesto ja ! merkkivalo
- Vastaukset: 51
- Luettu: 20567
Re: Abs, brake, luistonesto ja ! merkkivalo
Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa. Paljonko veikkaat että kustantaisi? Osahan on halpa. Systerin kolkkiin tehtiin samalla muutakin remppaa mutta oiskohan ...
- Ti Elo 27, 2024 11:14
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Abs, brake, luistonesto ja ! merkkivalo
- Vastaukset: 51
- Luettu: 20567
Re: Abs, brake, luistonesto ja ! merkkivalo
... tekevätkö korjaamolla pelkkää kehänvaihtoa? Mulla ei oo mitään tietoa/taitoa eikä vehkeitä siihen ja olis nyt ajankohtanen Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa. Paljonko veikkaat että kustantaisi? Osahan on halpa. Systerin ...