Onko tämmönen muutos tuttu jollekin, vaikuttais aikas näppäraltä.
http://www.retrotech.co.nz/Tech/throttl ... ection.php
Kaasari ruiskuksi
Re: Kaasari ruiskuksi
Amerikkalaiset harrasti tollasia ihan tuotantoautoissa 80-luvulla.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Re: Kaasari ruiskuksi
Onkohan tosta mitään käytännön hyötyä kaasariin verrattuna, kun muistelisin että ainakin noi 1-piste ruiskut, joita oli relluissa ja muissa euroissa 90-luvun alkupuolella, oli käytökseltään aika epäluotettavia.
Toi linkin ruisku oli ilmeisesti fordin isosta kutosesta, ilmeisesti jenkki peruja. Olisko ne toiminnaltaan parempia.
Tietysti monipiste ruisku on parempi mutta tollanen kaasarin tilalle tuleva mötikkä olis ihan näppärä.
Toi linkin ruisku oli ilmeisesti fordin isosta kutosesta, ilmeisesti jenkki peruja. Olisko ne toiminnaltaan parempia.
Tietysti monipiste ruisku on parempi mutta tollanen kaasarin tilalle tuleva mötikkä olis ihan näppärä.
Re: Kaasari ruiskuksi
Uskoisin, että peittoaa kaasuttimen mennen tullen, jos ohjausyksikkö on mega tai jotain vastaavaa, eli säädettävissä. Tollasen kaasarin paikalle tulevan ruisku/läppärungon parhaitapuolia on, että se sopii melkein jopa pussihousu kalustoon, hyvin tehtynä menee vakio kajakin ilmanputsarin alle ilman, että kukaan äkkiseltään huomaa eroa. Enemmän rakennetuihin laitteisiin pistäisin suuttimet suoraan imusarjaan jne.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.