Onkohan mua kusetettu? Mulle ainakin myönnettiin moottorinvaihtolupa.Yrjömäki kirjoitti:Oikea nimike on poikkeuslupa.
Ei toki mahdotonta muuttaa, luvan saaminen luultavasti on. Mutta mikähän olisi se asiallinen perustelu jolla tehdään etuvetoisesta takavetoinen? Kelpaisikohan se että 96:n askiin, (korjaan vaihteistoon) on vaikea saada laakereita. Ei, kyllähän se on selvästi liikenneturvallisuutta edistävä muutos.Yrjömäki kirjoitti: Niitä myönnetään asiallisilla perusteluilla ja laskelmilla varustettuihin poikkeuslupahakemuksiin. Eli ei ole mahdotonta muuttaa SAAB 96 V4 M1 luokan ajoneuvoa takavetoiseksi.
Tiedän että ei onnistu helposti, tuskin ollenkaan, niin tiukassa oli AKE:n lupa eräässäkin etuvedosta nelivedoksi projektissa. Tottakai luvan voi saada muutenkin, mutta kannattaa varautua palkkaamaan lakimies vauhdittamaan käsittelyä. Niin voi saada päätöksen jo saman vuoden aikana.
Mikä irtoperä? Samanlainen sontakärryn akseli niissäkin on, ei tosin kaikissa iso atlas.Hook kirjoitti:Vuoden 72> jälkeen oleva TAUNUS on tekniikaltaan varsin erilainen metrisiin nähden, kun tuli mm. suorat 4 cyl OHC koneet ja irtoperät.
Hook