Vähän toista vuotta on viime kommentistani, josko jo nyt uskaltasin kehasta, että leima tuli tuohon omaan mattavihreään viipottimeen elokuun alussa. Pikkasen oli neuvottelukysymys, mutta huomautukseton paperi ajolaitteelle kumminkin saatiin. Jos nyt ei niin huimia saavutuksia käyttöentisöinnin saralla tuon vuoden aikana saavutettukaan, niin ajokunto kumminkin ja jopa tieliikennekelpoisuus. Voisko sanoa että steg 1 olis jo siinä. Sitten kun sais vehjeksen maalattua, niin ois steg kakkonen saavutettu. Ja päästiinpä tolla ykkösaskelmallakin sentään tapahtumiin ihmetyksen aiheeksi, ja jopa (rupisimman tieliikenteessä olevan viipan) kiertopalkinto niukasti voitettiin.
Pisimpään pesemättä ollut taisi olla paikalla olleista. Viides kuiva vuosi taitaa alkaa juuri.
Jos nyt mitään saavutuksia yleensäkään tarvitsee ihmisen enää tällä iällä keräillä, voi sellaisena ehkä pitää viipan rojektiraportointia. Toista sataa kuvaa teksteineen (viime kesän aikana) on sentään jotain - siihen on jokunen tunti hyvää työaikaakin tärvätty.
http://saab95net.kuvat.fi/kuvat/Project ... y+replica/
Toinen huomattava saavutus on oma kolo talveksi, oikein lautaseinäinen liiteri tällä kertaa.
Noh, asiahan oli se, että laitahan sitten niitä viipan rojettikuvia tulemaan, jahka nyt vaikka kartoitusvaiheeseen (= ruostereikien auki repimiseen) asti homma etenee.
Mukavia veenelosajeluita, kurassa painetaan täälläkin, kaljamia ootellessa.
terv. jt