900c pierburg 175

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
prokaleva
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2011 20:41
Paikkakunta: parkano

900c pierburg 175

Viesti Kirjoittaja prokaleva »

Pahoittelen jo valmiiksi kyseisestä aiheesta ja siitä etten löytänyt (varmaankaan jaksanu ettiä tarpeeksi forumilta) tähän vastausta mutta voisiko joku kertoa mitä kyseisessä kuvassa näkyvä talttapäämutteri/ruuvi tekee? http://kuvat2.huuto.net/2/8e/37074375f1 ... 4-orig.jpg ja pitääkö se olla kiini vai jonkin verran avattuna? itse tässä 2-3pv tapellut pierburgin säätöjen kanssa (vaikka eihän 20-25L/100km kaupungissa varmaan paljoa ole) ja mietityttää mitä tua tekee... jos sitä avaa nii kone käy nätimmin mutta en ole uskaltanut auki jättää kun ei se auki ollutkaan.... samaan syssyyn tietty voidaan ottaa hyviä seoksen säätövinkkejä ja yleisesti aiheesta vinkkejä,neuvoja ja kysymyksiä :)

sanotaan ny viellä että kone oli aikasemmin voimaton ja se johtui virranjakaja kyljessä olevasta alipainesäädöstä joka on nyt vaihdettu... seosta menin vaan tyhmyys päissäni säätämään ennenkuin tutkin jokaisen asianhaaran joka tuohon vikaan olisi voinut vaikuttaa ja nyt pitäisi saada seos takaisin kohdilleen :D
Saab 900classic vm.89
Vastaa Viestiin