Mitä sytytystulppia.................
Mitä sytytystulppia.................
käytätte H-koneissanne tai mitä suosittelette?
Käyttääkö kukaan neljäelektrodisia, esim. Berun tulppia ja miten toimii?
Käyttääkö kukaan neljäelektrodisia, esim. Berun tulppia ja miten toimii?
Ihan perustulppa NGK:n BP8ES taitaa olla T8 satkussa. Hyvin toimii joskin harvassa koneessa kastuu helposti öljyrähmästä. Nippon Denson Iridiumeja olen kisakoneen jäminä joskus koeponnistanut nakutusongelmien aikana, mutta turhan "hyvä" tulppa 8v vakiomyllyyn. Vaikka eihän saabiin mikään koskaan ole liian hyvää....
Boschin nelikärkisiäkin on joskus kokeiltu. Jättivät syksyllä talliin. Toki auto oli 99 käsiryypyllä, joten olosuhteissakin on ehkä sanottavaa....

Boschin nelikärkisiäkin on joskus kokeiltu. Jättivät syksyllä talliin. Toki auto oli 99 käsiryypyllä, joten olosuhteissakin on ehkä sanottavaa....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
bp6es ngk eikä ongelmia.
Jos kone on vapari 8v niin tuo on oikea.
Miksi ainakaan vapariin tarvis laittaa mitään 3/4kärki tulppia? Mitä hyötyä siitä on? Ihan niinkuin aikuisten oikeasti?
Myyjät saa puhua mitä vain.
Jos kone on vapari 8v niin tuo on oikea.
Miksi ainakaan vapariin tarvis laittaa mitään 3/4kärki tulppia? Mitä hyötyä siitä on? Ihan niinkuin aikuisten oikeasti?
Myyjät saa puhua mitä vain.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Nuo bp6es mullakin on. En tiedä miksi pitäis laittaa moni kärkisiä, kunhan kysyin kokemuksia. Kiitos niistä.900i kirjoitti:bp6es ngk eikä ongelmia.
Jos kone on vapari 8v niin tuo on oikea.
Miksi ainakaan vapariin tarvis laittaa mitään 3/4kärki tulppia? Mitä hyötyä siitä on? Ihan niinkuin aikuisten oikeasti?
Myyjät saa puhua mitä vain.
BP6ES 99:ssä (on tosin B-koneella) NGK-valmisteena ja hyvin menee. Turbossa onkin sitten jotku BCP8ES tjsp. ja paremmin se menee kuin BCP8EVX:llä jotka siinä oli. Tosin jakajan alipaineletku, pyörijä, kansi ja kaikki syttöpiuhat tuli samaan syssyyn uudet että liekö minimaalista tuo tulppien vaikutus 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nippon densoa tullut laitettua, samoin boschia. Eipä noissa mitään eroa huomaa. Densot ei kuolleet, vaikka kone kasteli kerran niin totaalisesti, että apuvirran kanssa ilman bensapumpun relettä sai startata ehkä noin 5x 15sekunnin startteja, ennenkuin kone alkoi yskimään... Se oli sitä aikaa, kun olin niin amatööri starttaamisessa, että laskin liian herkästi käden avaimesta jos kone ei heti herännyt. Iivarikonetta startatessa ei pidä laskea avaimesta ennenkuin se motti oikeasti käy. Vaikka se vaatisi 15sekkaa starttausta. (Tuntuu pitkältä ajalta.)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01