k jetin säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

k jetin säätö

Viesti Kirjoittaja junnu »

Tuossa heräteellyt -82 t8 saapasta..määränjakaja oli vaihdettu ja nyt ei kirveelläkään käyntiin.
Mites tuo im lautasen lepoasento kuuluu olla?sais sen verran käymään,että pääsis säädättämään.
puh.050-3748237
#3078
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Re: k jetin säätö

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Mittalevyn lepoasento tulee olla 0-0,5mm yläreunasta mittattuna kartion alareunan alapuolella.
Levy tulee myös keskittää,ettei ota kiinni reunoihin!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10286
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: k jetin säätö

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Minä kokeilisin ennen mitään ihmeempiä operaatioita ottaa suuttimet irti imusarjasta, sitten neljä samankokoista pulloa joihin suuttimet, hyppylangalla bensapumpun releen kannasta pumppu päälle ja määräjakajan lautasta nostamaan. Kaikista suuttimista pitää tulla bensaa ja kun laskee lautasen alas, ei saa tulla bensaa yhdestäkään. Lopuksi katsoisin laittamalla pullot pöydälle vierekkäin, että kaikkiin pulloihin tuli sama määrä bensiiniä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin