Tämä kiinnostaisi ..Missä yleensä pahimmat ruostepaikat ja kuinka luja tuo 2.1 kone on kilometrien suhteen..
Käynnistyvyys kovista pakkasista, jos ei lämmitys mahdollisuutta ?
Mahtaneeko olla Naisen käsiin kankea 9-5 jälkeen..?
Omassa 2.1:ssä kohta 350ktm, en oo pitäny ku kerran lämppärin nokassa (letkulämmitin), toimi huonosti/ei kunnolla. Joka kerta on lähteny talvella käyntiin ilman lisälämmityksiä. Ruosteista voi joku tietävämpi vielä korjata, mutta kaaret koristelistojen alla, vetarin tunnelit, varapyöräkotelon kulmat, takalokarit nyt ainakin mitä ite muistan. On kyllä hyvä kampe
"Jag har en Saab" på finska "Olen mieleltäni sairas, en saa julkisesta terveydenhuollosta apua ja nyt pihani on täynnä autoja"
8 kpl Saabeja (tällä hetkellä)
Oikein paljon kiitoksia... Tavoitteena olis löytää suhteellisen perusvarma kulkine vähällä rahalla ja ennenkaikkea turvallinen ja lämmin talvella. Vertailu pohjana tällä hetkellä Opel astra sedan -03 , joka on kyllä ihan hirveä "kippo" Lisäksi Opelilla ei kyllä huvittaisi kolariin joutua.. Lisäksi projektit ei nyt jaksa kiinnostaa kun kaksi moottori vaurioista Femmaa jo pihassa odottaa toimenpiteitä. t.A
kannattaa tietysti stekata öljyvuodot noissa sekä kuulostella tyhjäkäyntiääntä kuinka diesel voittoista se on.
pakkilukon toiminta, syylärin alakulman mahdollinen tihkuminen, flektin termostaatin toiminta/toimimattomuus, heiluuko laturi kuinka paljon kiinnityksessään,sisäpuhaltimen toiminta,keskuslukon toiminta ,ovien alareunojen ruostetilanne yms vakio paikat näissä, sitten pääseekin klubityyliin tarjoamaan sen 500e
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Mulla on ihan samanlainen. Ostin alkuvuodesta. Vaimo on tykännyt ajella vaikka meilläkin on ykkös autona 9-5. Vaihdoin just ohjaustehostimen nesteet ja kankeus ratista hävisi. Yllättävän jämäkkä ja hyvä ajella. Mä maksoin yksityiseltä n.1300€ ja mulla oli ajettu 230000km.ruostetta on vähän siellä sun täällä. Takakontin kulmissa ruostereijät ja varapyörän alla myös. Tällä viikolla vien ekaa kertaa katsastukseen joten saa nähdä mitä löytävät..
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
Tällä viikolla vien ekaa kertaa katsastukseen joten saa nähdä mitä löytävät..
eikö ne reiät mitä on tiedossa kande paikata ensin ennen leimaa niin säästää ainakin 25e eli näytön
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Hylky tuli. Seisontajarru teho alle 16% ja taka jarruletkun liitin ruosteessa. Korjauskehoitukset öljyisestä moottorin pohjasta sekä käsijarru vivusta liikealue yli 3/4.
Mutta tyytyväinen saa olla kun eivät huomanneet mun ruostereikiä!
Muuten kyllä katsuri kehui ettei näitä enää paljon tule vastaan ja hyvä peli yms.
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05
öö ainahan ne jarruletkun liittimet on ruosteessa, olikohan siis irtiruostunut jo
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,