määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10283
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Riittääköhän tuotto pumpussa? Mistä päättelet, että se menee laihalle yläkierroksilla? Ainakin siinä yhdessä videossa se näytti käyvän sikarikkaalla, kun tuli pakoputkesta mustaa savua.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Re: määränsäädinten erot? + ohj.paineen säädin?

Viesti Kirjoittaja gls »

Mertmi kirjoitti:Riittääköhän tuotto pumpussa? Mistä päättelet, että se menee laihalle yläkierroksilla? Ainakin siinä yhdessä videossa se näytti käyvän sikarikkaalla, kun tuli pakoputkesta mustaa savua.
kun antaa kierroksia niin heti kun läppä aukeaa niin booaa, eikä kärsi nostaa kerralla korkealle kierroksi kun rupeaa paukkumaan ja pätkimään. sitten jos nostaa kädellä säätimen lautasta tai antaa tyhjäkäynti suuttimella lisäbensaa niin toimii kohtuu hyvin..

kyllä tuo vaikuttaisi liian korkealta ohjauspaineelta, koska sai houkutella käymään kylmänä ja tuntuu ettei tuo jaksa imeä sitä lautasta kunnolla ylös..kädellä lautasta nostamallakin ohjauspaine tuntuu melko isolta..

vois tietysti kokeilla laittaa ohjauspaine letkuun säätöventtiilin ja sillä säädellä paineet kohilleen.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Vastaa Viestiin