900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
jarmo.s
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Syys 09, 2009 07:00

900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja jarmo.s »

eli tänä aamuna,kun laitoin auton käyntiin,niin kävi vain kolmella n.3min,kun vähän lämpes otti neljännenkin mukaan leikkiin.pakkasta -6 astetta,mitähän pitäis sekata,vai auttasko pitää loki lämppäriä hetki kiinni..????
twirl
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 21:31
Paikkakunta: Mikkeli/Ristiina

Re: 900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja twirl »

Itseltä myös ääni Kansipahville. jokaisessa satkussa ollut samavika itellä josta johtue 4 kertaa tullu kansipahvi vaihettua :lol:
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Kansikin voi olla halki. Itse vaihtanut kaksi kertaa haljenneen kannen, oireena juuri kolmella käyminen, molemmilla kerroilla kampiakselin hihnanpuoleinen pytty, onko se nyt ykkönen juuri. Pakokanavasta toinen halki, ja toisessa seetien välistä.
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
jarmo.s
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Syys 09, 2009 07:00

Re: 900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja jarmo.s »

no,kysymys eikö jos pahvi mennyt tai kansi,niin pitäis vedet hävitä jonnekkin,olen entinen opel autoilija ja niissä ainakin hävis vedet,kun pahvi meni,onko saabi sit jotenkin poikkeus,kun ei vedet häviä.??? :oops:
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Re: 900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja himmee »

Noh, Katteleppa ny perusasiat ensteks kondikseen, ennenkuin paffeja vaihtelet. Eli ehkäpä siellä jakajassa kosteutta/jäätä.
VW transporter 2.5tdi vm.99
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Re: 900 turbo -88 käy kylmänä kolmella...

Viesti Kirjoittaja toms »

Tai jos 8v.ruiskut niin kastellut tulpan.....-5°C on pahin kastelulämpö....kylmästä koneesta...
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Vastaa Viestiin