Meikäläisellä se kampiakselin asentotunnistin kuoli. Auto kävi yleensä ihan hienosti, mutta jossain vaiheessa katosi ajossa veto täysin ja kierroslukumittari humahti nollaan vaikka moottori kävi. Välillä se sitten päätteeksi sammui, välillä veto palasi ja matka jatkui. Lopuksi sammui aina lämpimänä jos seisoi viittä sekuntia pitempään tyhjäkäynnillä. Jos kävi niin, että sammui, ei edes luvannutkaan jos ei odottelut kymmentä, viittätoista minuuttia. Sitten kyllä pelasi. Kannattaa tarkkailla sitä kierroslukumittari kun vika on päällä, siitähän saattaa jotain arvata.Gouldenwind kirjoitti:samaa vikaa kun meilläkin ehdotan asentotunnstinta.
900 i 16 käyntiongelmat
Re: 900 i 16 käyntiongelmat
900i 2.0 16v -90 "Efraim"
Re: 900 i 16 käyntiongelmat
vettä mukaan muovipulloon, jossa ruiskuttava suutin. sillä jäähdyttää kuumaa oireilevaa, jos vaikuttaa positiivisesti niin varmaankin oikea diagnoosi.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00