Joo T7 kansihan siinä on, mutta lämpötilamittari hajosi muiden (omien) sähkövikojen ansiosta.
Megan anturin laitoin niikuin sinäkin, mutta mittarin anturin laitoin ilmaus ruuvin tilalle termostaattikotelon kanteen (sama kierre). Kansi piti ottaa vanhasta og:n kannessa ku T7:ssa ei ilmaus ollut siinä. Mutta kotelon kannet lähes samanlaisia.
Niin tossa kuvassahan on varmaan etupyörät ilmassa, koska tuo nopeus on og saabin lentoonlähtö nopeus. Paine mittari on varmaankin jäänyt pohjaan ja seos-suhde näyttää mitä sattuu...
videopätkä mistä kuva siepattu löytyy http://koti.mbnet.fi/vesa78/ videon koko 6,5mb
Satku sutii ??
Jeps, itsekin harkitsin tuota ilmausruuvin tilalle laittamista. Taitaa olla mullakin tuo OG:n vanha termarikotelo paikallaan ruuveineen, T7 kotelossahan sitä ruuvia ei ole. En sitten kuitenkaan laittanut siihen, koska tuo ruuvihan on termarin jälkeen, ts. oletettavasti alkaa näyttämään järkeviä lämpötiloja vasta sitten kun termari on avautunut? Eihän tuo tietystikkään iso ongelma ole kunhan termari vain toimii - ja jos ei toimi niin sen voinee päätellä mittarista. 

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Joo lämpömittari pompsahtaa aina kun termari rupee avautumaan. Mutta eihän se oo ongelma. Tärkeempää tietää onko kone lämmin kuin kylmä.
Kyllä se loota ainakin vielä kesti. Sen verta lyhkäset välitykset ja yläviritteinen kone, niin ei tartte alakierroksilla väännättää. Mutta kilometrejäkään ei keriinny loppukesästä tulemaan paljoa ja nyt talviseisonnassa.
Kyllä se loota ainakin vielä kesti. Sen verta lyhkäset välitykset ja yläviritteinen kone, niin ei tartte alakierroksilla väännättää. Mutta kilometrejäkään ei keriinny loppukesästä tulemaan paljoa ja nyt talviseisonnassa.
Siinähän tuo ketjun alussa esiintyvä 8-tappinen myynnissä->http://www.blocket.se/vi/9984785.htm?ca=11_s