Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
Olisin voinut vaihtaa sulle tuon valtterin tai fairlanen 900 turboon vaikka heti niin ei olisi tarvinnut käydä noita muita romuja läpi. Jotenkin alkanut tuntua siltä että vähemmätkin saabit riittäisi, noita kun on jo kaikkinensa 4 pihassa.
Re: Pelastakaa satkuja!
Voe oisit tullu vaihtamaan kun näinki lähekkäin asutaan! Oli niissä kummassakin vanhemman jenkin ilmoituksissa maininta jotta vaihdetaan leimattuun pre MY93 Saappiin, ihme ettei herättäny ihmisissä enempää kiinnostusta vaihtaa leimattua Saabia leimattuun Plymariin
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Re: Pelastakaa satkuja!
No ei ois varmaan sulle kelvannutkaan, saabi kun ei ollut leimattu. Tuo ilmoitus on mennyt täysin silmieni ohi mutta nythän on kuitenkin lopen kaikki tyytyväisiä. Saabikin on kohta leimakunnossa. Millä koneilla nuo jenkit olivat?
Re: Pelastakaa satkuja!
Vaimon "riemuksi" haettu Saab 900 c vm 1988. "Harmaa varpunen" ilman minkäänlaisia herkkuja, mutta takuuajokilometrit 151 tuhatta ja 2 aiempaa omistajaa saivat tuohon innostumaan. Ja sitten kun oli vielä 3-ovinen combi ja hieman violettiin taipuva metalliväri... Ja ne orkkis keskiöpölärit
Viimeksi muokannut jara, Pe Marras 08, 2013 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Pelastakaa satkuja!
jara kirjoitti:Vaimon "riemuksi" haettu Saab 900 c vm 1988. "Harmaa varpunen" ilman minkäänlaisia herkkuja, mutta takuuajokilometrit 151 tuhatta ja 2 aiempaa omistajaa saivat tuohon innostumaan. Ja sitten kun oli vielä 3-ovinen combi ja metalliväri... Ja ne orkkis keskiöpölärit
Tuo on hieno. Eno osti aikanaan samanlaisen melkeimpä samana päivänä kun isä hommasi 2-ovisen 900c specialin, jonka onnistuin pelastamaan takaisin kotiin.
Re: Pelastakaa satkuja!
Yhdelle kivalle papalle mainittin et josko joskus luopuu 900 combistaan niin tarjoais mulle.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: Pelastakaa satkuja!
Joo no ei sitten oo vahinkoa tapahtunu, kun leima oli reunaehtona. Ehkä joku 99 turbo ois kelvannu ilmankin leimaa Valsussa oli 225cid+3spd manual, Faikussa muistaakseni 250cid+4spd manual. Kutoskoneisia siis molemmat.kimmoa kirjoitti:No ei ois varmaan sulle kelvannutkaan, saabi kun ei ollut leimattu. Tuo ilmoitus on mennyt täysin silmieni ohi mutta nythän on kuitenkin lopen kaikki tyytyväisiä. Saabikin on kohta leimakunnossa. Millä koneilla nuo jenkit olivat?
Pitää vielä hehkuttaa, että harvinaisen mukavasti alkaa päivät kun saa vuosien tauon jälkeen OG:lla ajella töihin
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Re: Pelastakaa satkuja!
Samoin ei vahinkoa tapahtunut koska olisin halunnut V8-mallin. Nuo kuutoskoneet on niin nuhapumppuja että ei niillä mitään tee. Tai tekee jos se on jossain muualla kuin usassa valmistettu. Samoin 3-vaihteinen manuaali ei oikein sytytä omistamisen himoa. Nelivaihteinen jo kivempi.
Jorppe kirjoitti: Joo no ei sitten oo vahinkoa tapahtunu, kun leima oli reunaehtona. Ehkä joku 99 turbo ois kelvannu ilmankin leimaa Valsussa oli 225cid+3spd manual, Faikussa muistaakseni 250cid+4spd manual. Kutoskoneisia siis molemmat.
Pitää vielä hehkuttaa, että harvinaisen mukavasti alkaa päivät kun saa vuosien tauon jälkeen OG:lla ajella töihin
Re: Pelastakaa satkuja!
Multakin vois oulusta joku pelastaa pari satkua,
valkonen 2d kaasari, olikohan -88, pystäri 108-jaolla, pari näkyvää hitaanpalamisen vauriota. Ajettu 199 tkm, akku siirretty muihin tehtäviin, liikutettu viimeksi viikko sitten hautuumaalla eri kohtaan Paperit ok, leima kuivunut. 200€.
-86 harmaa pystäri, vanhalla jaolla, 8-tappi k-jet, 5-d. Jäi käytöstä vuotavan pakoputken ja lähestyvän leimauksen aiheuttaman syndrooman vuoksi. Sisusta näkyy ottaneen lievää väriä kosteudesta, muuten kohtuullinen, ajettu useampi 100tkm, en suorilta muista. Tästäkin akku vaihtanut maisemaa. Liikenteessä viimeksi pari vuotta sitten, siirrelty omin voimin tänä kesänä. Tässäkin paperit kunnossa. 150€.
Purkuun ois menossa -92 900 5d 2.1, ABS-malli
tästä jää tekniikka itelle, myydä joutaisi siisti sisusta ja muuta jouto-osaa.
Saa ostaa vaikka koko paperillisen loppukorin
Mielelläänhän kaiken naftaloisi jälkipolville, mutta pohjolan katottomassa tallissa säilyvyys näyttää olevan heikohkoa, joten naapureiden riemuksi voisi jotain poistaa pihalta ennenkuin kaupunki merkkaa ne asemakaavaan
valkonen 2d kaasari, olikohan -88, pystäri 108-jaolla, pari näkyvää hitaanpalamisen vauriota. Ajettu 199 tkm, akku siirretty muihin tehtäviin, liikutettu viimeksi viikko sitten hautuumaalla eri kohtaan Paperit ok, leima kuivunut. 200€.
-86 harmaa pystäri, vanhalla jaolla, 8-tappi k-jet, 5-d. Jäi käytöstä vuotavan pakoputken ja lähestyvän leimauksen aiheuttaman syndrooman vuoksi. Sisusta näkyy ottaneen lievää väriä kosteudesta, muuten kohtuullinen, ajettu useampi 100tkm, en suorilta muista. Tästäkin akku vaihtanut maisemaa. Liikenteessä viimeksi pari vuotta sitten, siirrelty omin voimin tänä kesänä. Tässäkin paperit kunnossa. 150€.
Purkuun ois menossa -92 900 5d 2.1, ABS-malli
tästä jää tekniikka itelle, myydä joutaisi siisti sisusta ja muuta jouto-osaa.
Saa ostaa vaikka koko paperillisen loppukorin
Mielelläänhän kaiken naftaloisi jälkipolville, mutta pohjolan katottomassa tallissa säilyvyys näyttää olevan heikohkoa, joten naapureiden riemuksi voisi jotain poistaa pihalta ennenkuin kaupunki merkkaa ne asemakaavaan
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
Onko kuskin penkin pohja kunnossa, jos on niin minkä värinen se on?timotn kirjoitti:Purkuun ois menossa -92 900 5d 2.1, ABS-malli
tästä jää tekniikka itelle, myydä joutaisi siisti sisusta ja muuta jouto-osaa.
Saa ostaa vaikka koko paperillisen loppukorin
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
Ja entä sisusta? Harmaita, sinertäviä kumimattoja, harmaata kokolattiamattoa ja ehjää konepeltiä täällä kaivattaisiin.Rattivaihde kirjoitti:Onko kuskin penkin pohja kunnossa, jos on niin minkä värinen se on?timotn kirjoitti:Purkuun ois menossa -92 900 5d 2.1, ABS-malli
tästä jää tekniikka itelle, myydä joutaisi siisti sisusta ja muuta jouto-osaa.
Saa ostaa vaikka koko paperillisen loppukorin
Re: Pelastakaa satkuja!
Sisusta on harmaa ja nopealla katsonnalla ehjä, toki kaipaa sitä kuuluisaa tlc:tä
Saapi käydä tutkailemassa ja tinkaamassa.
Konepelti tummansininen, kuntoa pitäisi tutkia tarkemmin päivänvalolla.
Saapi käydä tutkailemassa ja tinkaamassa.
Konepelti tummansininen, kuntoa pitäisi tutkia tarkemmin päivänvalolla.
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
http://www.nettiauto.com/saab/900/6013315
Tähän ny ei oikeastaan ole ilmoituksen ja kuvien ohella muuta sanottavaa kuin että menkää joku herran tähden ostamaan jotta mää saan mun juuri hetki sitten kadotukseen tuomitut yöuneni takaisin!
Tähän ny ei oikeastaan ole ilmoituksen ja kuvien ohella muuta sanottavaa kuin että menkää joku herran tähden ostamaan jotta mää saan mun juuri hetki sitten kadotukseen tuomitut yöuneni takaisin!
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Pelastakaa satkuja!
mene lyömään 1200e käteen, voi jäädä sinulle ja pidät sitä vuodet eteenpäin kuin kukkaa kämmenellä, niin ei sen arvo ainakaan laske. mutta vaihda nuo eu kilvet pois, ei sovi autoon.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Pelastakaa satkuja!
Mielelläni pitäisin, mutta mun kirjoissa parkkipaikka kerrostalon pihassa ja ajaminen Järvenpäässä talvella ei sitä ole... Enkä ole vielä edes perillä siitä lähteekö tuo kaasari tutulle tai johonkin halliin seisomaan. Vuoden päästä on hyvällä tuurilla jo kirjat Tampereella ja siinä sivussa saisi mahdollisesti autotallinkin edullisesti, mutta sitten ollaan taas opiskelijabudjetilla... Ei ole helppoa tämä autoharrastaminen.molby kirjoitti: pidät sitä vuodet eteenpäin kuin kukkaa kämmenellä
Olisi tietysti se mahdollisuus että myisi tuon juuri katsastetun ruiskun pois ja ostaisi tuon tilalle mutta siinä olisi muutama ikävä puoli (A: joutuisin luopumaan ruiskusta, B: lompakko vetäisi jokin kaunis päivä bensa-asemalla narun kaulaan ja hypyn kaivoon ja C: se on turbo, epäilen luotettavuutta)...
Ja tosiaan, kilvet lähtisivät kyllä vaihtoon.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22