Pelastakaa 99:jä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
merlin
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: To Elo 10, 2006 20:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja merlin »

lucaf kirjoitti:
merlin kirjoitti:tämmöisen hain eilen hyvinkäältä

[img]
Vau! Missähän tuotakin on säilytelty? Koko 2000 luvun asunut hyvinkäällä eikä ikinä tullut vastaan.
tää oli selkee autotrokari , oli hyvinkäällä heinäkuun lopusta ;) sitä ennen ilmeisesti stadissa jollain rouvalla
96 vm. 1975
PyryR
Matalapaineturbo
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Syys 14, 2012 23:35
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja PyryR »

https://www.nettiauto.com/saab/99/9012557 https://www.nettiauto.com/saab/99/9030118 Mikähän siinä on kun nämä aikas harvunaisuudet eivät mene edes tonnilla kaupaksi? Toisessa paljon varusteita ja automaatti, toinen 76 vuoden. Totta se kyllä on että Saabit ovat halpoja ja uskon että näiden arvon tulevat kyllä nousemaan! Toivottavasti pääsevät hyvään kotiin! Saabit ovat siitä hyviä, että autoharrastuksena ne ovat halpa laji. :lol: :saab:
-84 99 GL, -96 ng 900 s, Opel Ampera -12. Edellieset: Fiat Brava s -96, Opel Kadett 2d Sedan -71, -85 og 900i 2d sedan, -89 og 900 16i Combi #6347
molby
"Hirsch"
Viestit: 871
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 08:18

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja molby »

Tuon toisen syy että on kaukana, ei Sotkamosta katsottuna.
Toinen taas perus kermanvärinen, ei mitenkään hohdokas ja ajettu jonkin verran.
Mutta nämä ovat vain pyyntejä ja olleet käsittääkseni jonkin aikaa myynnissä.
Jorppe
"Viggen"
Viestit: 673
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2004 00:07
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja Jorppe »

Kainuusta käsin kahtoen kaikki mielenkiintoiset autot on aina jossain jumalanseläntakana. Niinku vaikka tuo Porin tuplis, ajomatkaa tulis yli tuhat kilsaa jos huvikseen lähtis kahtomaan paikanpäälle. Ja sama toisinpäin, eli täältä käsin on hankala myydä yhtään mitään.

Tuo Porin tupliksen ilmoitus on kyllä menny ohite vaikka melko usein Nettiautoa tulee selattua. Harvemmin tuon isäsiä on leimattuna kaupan.
Jäsen #3551

Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23921
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Ei saa toverit vaipua epätoivoon.

mä oon roudannu 2x tovereille auton jumalan perseentakaa. eli junalla sinne ja ajamalla takasin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Kapt.Kosmos
"Turbo"
Viestit: 267
Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 13:44

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja Kapt.Kosmos »

nalleolut kirjoitti:Ei saa toverit vaipua epätoivoon.

mä oon roudannu 2x tovereille auton jumalan perseentakaa. eli junalla sinne ja ajamalla takasin.
95n kävin hakemassa samalla tavalla, yö junalla sinne ja 10 tunnin ajomatka takaisin.
Baas900
"Viggen"
Viestit: 573
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 21:49

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja Baas900 »

Mvs
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja Mvs »

Tällaisen bongasin nettiautosta:

https://www.nettiauto.com/saab/99/9201536
matkalintta
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 22:11
Paikkakunta: Eukonkanto pitäjä

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Poika on autokoulussa, teoriakokeen harjoitus kysymyksissä on meidän vanha ysipari LEN-854 kuvattuna nostokori kuorma-auton kanssa.
Se.Varma.PerusSuomalainen
Mvs
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja Mvs »

matkalintta kirjoitti:Poika on autokoulussa, teoriakokeen harjoitus kysymyksissä on meidän vanha ysipari LEN-854 kuvattuna nostokori kuorma-auton kanssa.
Minullahan tuo auto nykyään on. Olisi mielenkiintoista nähdä tuo kuva 8)
matkalintta
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 22:11
Paikkakunta: Eukonkanto pitäjä

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Jos poika löytää sen vielä niin pyydän ottamaan jonkun kuva-kaappauksen.
Se.Varma.PerusSuomalainen
matkalintta
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 22:11
Paikkakunta: Eukonkanto pitäjä

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja matkalintta »

Kuva löytyi, en osaa liittää sitä tänne. Laita yyveenä numero niin tyrkkään viestinä tai whatsapilla.
Se.Varma.PerusSuomalainen
ArttuK
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2017 10:56

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja ArttuK »

Moro! Tässäpä ois pari kuvaa 99 saappaasta joka mulla on ja yrittäny kovasti pelastaa( kerosiini mainitti tästä tuossa aikasemmin tässä keskustelussa, olikhan 2016) ...perus gl ja toimii kesäkulkineena. Pikku hiljaa laitellu ku vikoja pukannu, ylimaalannu ja sitte yrittäny siistiä sitä mukkaa ku ehtiny. Ei oo täydellinen mutta empähän ole minäkään :D https://www.dropbox.com/sc/nt5fsih1uz77 ... 3zcuKmqc7a
Kesät ysiysillä ja talvet ysisatkulla...jos toimivat.
Avatar
janos
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 23:35
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja janos »

ArttuK kirjoitti:Moro! Tässäpä ois pari kuvaa 99 saappaasta joka mulla on ja yrittäny kovasti pelastaa( kerosiini mainitti tästä tuossa aikasemmin tässä keskustelussa, olikhan 2016) ...perus gl ja toimii kesäkulkineena. Pikku hiljaa laitellu ku vikoja pukannu, ylimaalannu ja sitte yrittäny siistiä sitä mukkaa ku ehtiny. Ei oo täydellinen mutta empähän ole minäkään :D https://www.dropbox.com/sc/nt5fsih1uz77 ... 3zcuKmqc7a
Hieno 99! Onko tämä pohjoisessa ollut, ehkä Rovaniemellä nähty?
OG 900 2D "Pystäri" -87
OG 900i 5D "Classic" -93
OG 9-5 2.3T Aero -00
ArttuK
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2017 10:56

Re: Pelastakaa 99:jä

Viesti Kirjoittaja ArttuK »

Kiitoksia! Joo on vissii ollu edellisen omistajan toimesta melko pitkäänkin ja mulla nyt jotain kolme vuotta. Tuolla aikasemmin nimim. Kerosiini kerto tosiaan että osti "kaverille kelpaa" riskillä tämän ja minä olin se joka möi rellunsa pois ja siirty näin vihdoin oikean merkkisen auton pariin. Tuolla kuvissa tuo missä kärry perässä on lähtötilanne...elikkä aikas monen sorttista hopeaa maalia auton pinnoilla ja muutenkin aikaa ja maantietä nähnyt...perus kulahtanut. Siitä sitten tee-se-itse menttaliteetillä ja tiukoilla budjeteilla oon alkanut autoa kohentamaan pikku hiljaa ja työtähän on riittäny ja varsinki korin parissa. Rovaniemellä tosiaan ajossa itselläkin kesä autona tämä että saattaa tulla liikenteessä vastaan kun kuite joka päivä tulee ajeltua tällä hetkellä tuon toisen saappaan, mustan 900c:n, ootellessa pihalla korjausta. Että ei muuta ku tassua pystyyn jos tunnistaa liikenteessä 8)
Kesät ysiysillä ja talvet ysisatkulla...jos toimivat.
Vastaa Viestiin