Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Joo, on yritetty. Vaikutti jo tiiviltä, mutta heti kun alkoi ilmata, että tuli kunnolla painetta, niin alkoi vuotaa.
Saisikohan joku tuollaisesta 22mm männällä olevasta tarkat mitat joka suunnalta? Voisi tutkailla vähän paremmin, että voisiko sellaisen saada paikoilleen tuohon ilman kovin suurta säätöä..
Saisikohan joku tuollaisesta 22mm männällä olevasta tarkat mitat joka suunnalta? Voisi tutkailla vähän paremmin, että voisiko sellaisen saada paikoilleen tuohon ilman kovin suurta säätöä..
1974 99L "Staffan" | 1987 900 Aero "Magnus" | 2020 Volvo S60 T8 Polestar "Einar" | EX 2007 Volvo S80 V8 "Håkan" | EX 2000 9-5 Aero "Börje"
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Kyllähän niitä kannattaa kysellä täältä foorumilta. Osta tai pyydä ilmaiseksi joltain huonokuntoinen ensin malliksi. Luulisi löytyvän purkuautoista, kun tuo isompi sylinteri oli niin yleinen.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Saako tihkun asennettua ysikymppiseen millä tapaa? 3-asentoinen viiksikytkin ostettu jo. Vaatiiko vaan releen? Johto taitaa olla valmiina tihkulle. 6-napainen kytkin tosiaan kuten myös tuo 2-asentoinen viiksikytkin.
Ex 9000 Aero '96 Stg5, Ex 90 -87, EX 900c -89
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
vanteita miettinyt niin sopiikohan 17x7" ET 40 vanteet ET:n osalta ettei ota mihinkään kiinni?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Talven aikana ogsatkuun ilmestyny lievä puoltamis ilmiö eli kampeaa itseään vasemmalle , etujarrut tein talven aikana . Rengas paineet tasaiset 2,5 joka nurkassa. eli ajaessa kampeaa ei jarruttaessa.
myös välitykset häiritsevät , kun 100km/h vauhtia on kierrosluku liki 3000rpm vitosvaihteella. onko jotain tehtävissä?
myös välitykset häiritsevät , kun 100km/h vauhtia on kierrosluku liki 3000rpm vitosvaihteella. onko jotain tehtävissä?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Viiksi ja rele paikoilleen (relekanta on valmiina moottoritilassa pelkääjän puolen A-pilarin juuressa), relekannasta johtolenkki poikki (taisi olla musta johto).Cullin kirjoitti:
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
En löytänyt mitään paikkaa releelle sieltä konehuoneesta. Katsoin sulake/releboksin seudun läpi ja sen pyöränkotelon. Ja mitä meinasit että johtolenkki poikki?c900T kirjoitti:Viiksi ja rele paikoilleen (relekanta on valmiina moottoritilassa pelkääjän puolen A-pilarin juuressa), relekannasta johtolenkki poikki (taisi olla musta johto).Cullin kirjoitti:
Ex 9000 Aero '96 Stg5, Ex 90 -87, EX 900c -89
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Kyllä se ainakin omasta MY87 nopasta löytyi A-pilarin juuresta, sulakerasian alta, matkustamon läpiviennin tiimoilta. Taisi olla nippusiteellä kiinni johtonipussa. Eli on siis irtojalka, johon rele tulee kiinni, koko n. 4cm x 4cm. Kytkiksen perusteella näyttäisi olevan relekannan navat 53M ja 53S, joiden välissä oleva musta, n. 5cm:n pituinen hyppylanka pitää katkaista.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Mistä lisää voltteja ajovaloile? Mittailin tuossa ajankuluksi ni ajovaloille tulee 10,6v kun akulle menee reilu 14v. Aito kävi siis tyhjäkäyntiä. Syksyllä puhdistun maadoituksen syylärin luota.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000033888/
Tämä kirkasti omassa satkussa valoja kiitettävästi. Tosin releet alkoivat sitten jumitella parin vuoden jälkeen ja taas mennään alkuperäisillä johdoilla...
Tämä kirkasti omassa satkussa valoja kiitettävästi. Tosin releet alkoivat sitten jumitella parin vuoden jälkeen ja taas mennään alkuperäisillä johdoilla...
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
tilasin tuon , mut saitko omilla johdoilla parannettua ?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
En viitsinyt omilla johdoilla kokeilla parannuksia.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23999
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
eli teit mitä? uusit johdot? vai releet?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
nakkasin sen bilteman johtosarjan releiden temppuilun takia menemään ja laitoin nuo orkkikset johdot vain takaisin paikoilleen. Eli en tehnyt alkuperäisille johdoille mitään muutoksia.
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Itse hyventelin vanhan Mustangin valoja vetämällä virrat releistämällä suoraan akulta. Herätteet nappasin sieltä polttimolle tulevista orggisjohdoista. Laitoin vielä sekä lyhkäsille että pitkille omat sulakkeet ettei kaikki valot pimene, jos jotain sattuu.
Hintaa niille tuli tosin paljon enemmän, kuin tuolle Bilteman johtohässäkälle, mutta toiminnassa ei ole ainakaan tähän mennessä ollut mitään häikkää.
Hintaa niille tuli tosin paljon enemmän, kuin tuolle Bilteman johtohässäkälle, mutta toiminnassa ei ole ainakaan tähän mennessä ollut mitään häikkää.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT