Palataampas vielä tähän kuvioon. Hommasin tuossa tuon Powersparkin kärjettömän setin ja samalla sitten myös uuden puolan.
Nythän tilanne on se, että minulla on tuo esivastuksellinen puola tuossa kytkettynä ja uusi pitäisi saada ilman tuota esivastusta asenneltua.
Kytketää siis tähän haluaisi vielä varmistella, ettei osaamattomuuttaan polta koko autoa
Nykytilanne
On siis 74 vuoden mukainen, eli
- Virtalukon +15 menee startille (R)
- Virtalukon +50 menee esivastuksen kautta puolan plussaan sekä startille (I)
- Puolan miinukselta virranjakalle
Uusi kytkentä
Miten nyt menee tuo +50 virtalukolta?
Kytketäänkö se suoraan puolan plussaan ja siitä jatkaen startille (I)? Vai jotenkin ihan muuten?
Ja entäs tuo nyt suoraan startille (R) menevä +15?
Uudempaa kaaviota kun katsoo, niin startille ei näyttäisi tulevan kuin yksi piuha (I / +50), eli ei ollenkaan tuota jatkuvaa virtaa :O Onko noissa starteissa sitten iän puolesta eroja, että esivastukseton systeemi on myös erilaisella startilla?