Käyintiin lähto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
baasbaas
"Turbo"
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Elo 28, 2009 21:43

Käyintiin lähto

Viesti Kirjoittaja baasbaas »

Arvoisat Saabbilaiset; menee älyni kipurajoille! Kyseessä og 900i -vm 88. Aj. 200000km. Kun panen sen kylmänä käyntiin niin lähtee kuin palmun alta mutta annasollakkan kun tulen kaupasta mäyräkoiran kanssa niin ei suostu käynnistyyn vaan pyörittää kuin hullu tivolissa tyhjiä housuja. Tulpat,puola,jakajan kansi muttei sitä diodia mikä on puolan kanssa vaihdettu. Mutta kun juopasee mäyräkoiran niin ystäväni suostuu lähtemään käyntiin.????? Silloin se on jo myöhäistä! Oisko mahollista että ryyppy antaa bensaa vaikka kone on lämmin? Lähtee käyntiin kun painaa kaasun pohjaan lämpimänä ja mistä paikkaa se löytyy imusarjasta kun ei perinteisesti imusarjan päällä?
Saap askia
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: To Touko 01, 2014 22:38
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Käyintiin lähto

Viesti Kirjoittaja Saap askia »

Onko tuollaisessa joku pakokaasun takaisinkierrätys? Tulppaisin sen varmuuden vuoksi.
Mvs
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: Käyintiin lähto

Viesti Kirjoittaja Mvs »

Onko kyseessä K-jet ruisku? (8 venttiilinen moottori). Jos niin kylmäkäynnistyssuutin kaasuläppäkotelossa törröttää pystyssä. Tämän toimintaa ohjaa lämpöaikakytkin. Suuttimen pitäisi antaa bensaa starttauksen aikana vain koneen olleessa kylmä. Voi kokeilla irroittamalla johtoliittimen,nii pitäisi lämpimänä lähtä suosiolla käyntiin.
2011KAPU
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 12:58

Re: Käyintiin lähto

Viesti Kirjoittaja 2011KAPU »

Johtoliitin irti ja starttaamaan. Minulla ainakin toimi ko. temppu vm- -87 900:ssa. Ja käyntiin lähdön jälkeen liitin takaisin paikalleen.
Vastaa Viestiin