B201 öljyvuodon paikallistaminen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Roman
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2014 17:16
Paikkakunta: Lappeenranta

B201 öljyvuodon paikallistaminen

Viesti Kirjoittaja Roman »

Hei,

ehkä on vähän tyhmä kysymys mutta olisiko joku törmännyt samaan ongelmaan? Kaverin satku (8v ruiskukoneella) on ruvennut vuotaamaan öljyä vähän kummaliselta paikalta (ainakin minun mielestä :roll: ). Ensiajatus oli että kampiakselin stefa sanoi sopimusten irti mutta sitten muistin että noin kuukasi sitten vaihdoimme kytkinpaketin ja kaikki oli ihan kuiva... On kyllä ehkä mahdollista että stefa oli ok kunnossa silloin ja alkoi vuotaamaan nyt mutta oliko myös mahdollista että vuoto tulee jostain toisesta paikasta (mutta mistähän)?

Virranjakaja on kuiva ja sylinterikannen alta ei vuotaakaan...

Kuvassa auto on noin 30 km kaupunkiajon jälkeen (ennen sitä se paikka oli aivan puhdas ja kuiva)
Kuva
Saab 99-71, Volvo 240-88
Vastaa Viestiin