78 vuoden 99:iin H-moottori

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
merlin
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: To Elo 10, 2006 20:15
Paikkakunta: Vantaa

78 vuoden 99:iin H-moottori

Viesti Kirjoittaja merlin »

Onko klubilaisista kukaan laittanut b-koneen tilalle H-moottoria ?
Jostain muistan lukeneeni että tulipeltiä pitäisi muokata mutta onko muuta ?
96 vm. 1975
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7439
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: 78 vuoden 99:iin H-moottori

Viesti Kirjoittaja mestari »

siinäpä ne isommat eli siihen rintapeldiin tarjoilllaan kätevällä ranneliikkeellä legatoa tyyliin piano pianissimo, ekalla kerralla sietäs nuijia hyvin ettei mosaa joudu toista kertaa nostaa paikaltaan, samalla startin johdot kandee miettiä jos startti nousee imusarjan alle. pakoputken etuosa varmaan vaihtuu samalla.
lootan etukiinnitys kandee stekata myös jos vaihtomoottorin nostaa öljypohjan kera
samoin vetarin ulkohalkaisija mitta maljasta maljaan sietäs mitata uudesta lotjusta ja verrata vanhan mittoihin kun se 5mm on liian paljon , varsinkin ekassa kurvissa. :D
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
t16/900i
"Tuplakaasari"
Viestit: 89
Liittynyt: To Heinä 29, 2010 17:24
Paikkakunta: Nakkila

Re: 78 vuoden 99:iin H-moottori

Viesti Kirjoittaja t16/900i »

Muistaakseni konepellin tukipalkkiin joutuu tekemään loven virranjakajaa varten .
Saab, ihmisen tekemä. Sitä pystyy korjaamaan .
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23921
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 78 vuoden 99:iin H-moottori

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Juu noin se sujuu. Vm72 onkin eritarina kun ei mahtuu edes laturin jalka paikoilleen
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin