Tuplis-threadin aika
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Tuplis-threadin aika
Kempeleessä 99 odottaa vielä tallissa kuivempia ajokelejä. Taitaa olla, etten jaksa odottaa vappuun asti, vaan aloitan kauden aiemmin. Eikä polttelua suinkaan helpota Aineelta ostettu aito Saab-lentäjänlakki, joka kirjahyllyssä on illalla viimeinen ja aamulla ensimmäinen asia jonka silmä näkee.jariha kirjoitti: Kertokaas muutkin vähän tuplis-fiilareista
Ja kuviahan oli: http://kotinetti.suomi.net/pekka.valtanen/
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
Kulutus jäi pelottavan pieneksi, luokkaa 7l/100km, vaikka oli kiihdyttelyäkin tämän tästä ja ajoin melkein koko ajan nelosella (5v laatikot saisi kieltää lailla).ari_viitanen kirjoitti:Niin matkailu avartaa varsinkin 99:llä ja tulihan se sun 900c
testattua laskitko muuten yhtään kulutusta? niin ja siihen
ostoon vannomatta paras vaikka oletkin kateellinen??
siitä 99:stä no nopein syö hitaan
Kyllähän sitä kelpaa kadehtia moista löytöä, noin upeakäyntisestä koneestakin olisin voinut auton hinnan maksaa. Nopein syö, eikä itsellä kyllä olisi ylimääräistä rahaa / pihatilaa ollut, kun on noita Saabeja jo liiaksikin asti, ja lisää pitäisi vielä tulla.
Mutta jotta ei men aiheen sivuun, oma tuplis odottelee kaasarin tutkimista, pohjan säätöruuvi vuotaa bensiiniä, pitänee uusia tiivisteitä. Puran tänään tutustumismielessä yhden ylimääräisen kaasarin, jotta tiedän miten mokoma toimii. Hienosti pärähti käyntiin tänäänkin kaikesta huolimatta.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4026
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Siistiä! Tässä on sitä fiilistä: http://koti.mbnet.fi/stefa/99reissu/IMG_9570.JPGari_viitanen kirjoitti:Niin ja onhan siinä samalla niitä fiilistely kuviakin
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Kahtelin tuossa minäkin sähköpostiini tallettamiani kuvia viime keväältä. Kyllä oli niin hieno 99 pesun jälkeen että! Puskuritkin kiilsi niin nätisti ja ilman silikoonia vielä.
Pitää vaan maltaa odottaa tuonne kesään ja lomiin asti, että "Naantalin Aurinko" kaivetaan naapurin tallista säilöstä ja laitto alkaa uudestaan. Miten tässä jaksaa odotella ..
Pitää vaan maltaa odottaa tuonne kesään ja lomiin asti, että "Naantalin Aurinko" kaivetaan naapurin tallista säilöstä ja laitto alkaa uudestaan. Miten tässä jaksaa odotella ..
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Moro moro!
Kirjoittelin tässä taannoin ostaneeni työkaverilta kasikakkosen tuplaysin.
Tänään päästiin taas hiukan fiilistelemään kun vein auton hitsattavaksi kun löytyikin "pikku reikä" vetoakselin tunnelin reunasta.
Kaverini, jolta auton ostin lupasi hitsata paikan. No eihän se paha ollut, kokoa paikalle tuli ehkä noin 5x10 cm.
Tulihan laitettua ja nämä paikat varmaan katsastusmieskin tietää koputella ja nyt saa kyllä koputella.
Ajellessani paikkakunnalta toiselle hämmästelin miten hyvältä ajettavalta Saba tuntui. Ei suurempia kolinoita, natinoita, vaikka mittarissa 350tkm ja mutkaankin saa ajaa ihan miehekkäästi(tietysti nopeusrajoituksia kiunnioittaen). Auto tuntuu pysyvän tiessä, eikä suurempia kallisteluja ollut havaittavissa.
Ihan jees peli tuntuu olevan, aivan kuten muistelinkin ehkä jopa parempi!
Edellisestä ysiysistä luovuin noin vuosi sitten. Tämä edellinen yksilö oli selvästikin enemmän tietä nähneen oloinen.
Vielä käydään jarrujen kimppuun(herkistelyä ja palan vaihtoa), tosin tuntuivat jo paremmilta kuin viimeksi autoa hakiessani ja sitten konttorille kilpiä ja leimaa anomaan.
Hyvää pääsiäistä ja kevään odotusta!
-frank
Kirjoittelin tässä taannoin ostaneeni työkaverilta kasikakkosen tuplaysin.
Tänään päästiin taas hiukan fiilistelemään kun vein auton hitsattavaksi kun löytyikin "pikku reikä" vetoakselin tunnelin reunasta.
Kaverini, jolta auton ostin lupasi hitsata paikan. No eihän se paha ollut, kokoa paikalle tuli ehkä noin 5x10 cm.
Tulihan laitettua ja nämä paikat varmaan katsastusmieskin tietää koputella ja nyt saa kyllä koputella.
Ajellessani paikkakunnalta toiselle hämmästelin miten hyvältä ajettavalta Saba tuntui. Ei suurempia kolinoita, natinoita, vaikka mittarissa 350tkm ja mutkaankin saa ajaa ihan miehekkäästi(tietysti nopeusrajoituksia kiunnioittaen). Auto tuntuu pysyvän tiessä, eikä suurempia kallisteluja ollut havaittavissa.
Ihan jees peli tuntuu olevan, aivan kuten muistelinkin ehkä jopa parempi!
Edellisestä ysiysistä luovuin noin vuosi sitten. Tämä edellinen yksilö oli selvästikin enemmän tietä nähneen oloinen.
Vielä käydään jarrujen kimppuun(herkistelyä ja palan vaihtoa), tosin tuntuivat jo paremmilta kuin viimeksi autoa hakiessani ja sitten konttorille kilpiä ja leimaa anomaan.
Hyvää pääsiäistä ja kevään odotusta!
-frank
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Tuskinpa tuon flektin pyörimisen takia kannattaa jättää autoa ostamatta , mutta jos se jää joka reissun jälkeen pyörimään, niin sehän vaan meinaa, ettei syylärin tarjoama jäähdytys ole enää vimosen päälle..300 tkm:n jälkeen tuo ei olisi mikään ihme.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342