Tuplis-threadin aika

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

tturku kirjoitti:turha viedä kilpiä pois enää kun olisko marraskuussa tulee voimaan uusi rekisteröintikäytäntö. Sitten vaan väliaikainen liikenteestä poisto ja auton seisottaminen ei maksa enää mitään. Kyllä sille ostaja löytyy jossain vaiheessa.
Senhän piti tulla jo edesmenneessä huhtikuussa...Aina olen ihmetellyt kun hesassa päätetään asioista, niin ne menee metsään... :wink: :wink:
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23921
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

eli jos ja kun tuo systeemi pamahtaa marraskuussa voimaan... niin nyt kun maksan loppuvuoden veron syyskuu eräpäivä niin saan loppurahat takasin marraskuu ....huhtikuu 2008?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5616
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

En tiedä miten käytännössä systeemi vaihtuu. Varmaan täytyy käydä nykyiset seisonnassa olevat pirssit konttorilla ilmoittamassa jotta saa uuteen systeemiin eli väliaikaiseen käytöstä poistoon. Varmaan nyhtävät vielä rahatkin siitä hyvästä :( Järjestelmänhän piti tulla jo keväällä käyttöön mutta järjestelmää testattaessa huomattiin, että sen kapasiteetti oli aivan alimitoitettu, ja järjestelmää jouduttiin uusimaan paljon. Jospa ne nyt sitten ennen joulua sais jo sen toimimaan :?
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Luultavasti menee kuitenkin, niin, että 'liikenteestä poistosta' ja 'palautuksesta' peritään sen verran kova maksu että on aivan sama maksaako veron kokonaisuudessaan tai puljaa ensinmainitulla. Tuskin säästöä koituu kuitenkaan, asia varmaan erikseen pitkäaikaiset tai ikuisuusprojektit, niissä vois toimiakin.
Peter A
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:17
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peter A »

Liikennekäytöstäpoisto ja -otto ovat normaaleja rekisteröintitoimenpiteitä. Molemmista veloitetaan kertamaksuna normaali rekisteröintitoimenpidemaksu, joka vuonna 2007 on liitteettömästä rekisteri-ilmoituksesta 10,20 euroa ja liitteellisestä 13 euroa.

Lähde: ake.fi
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200

Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Niillähän on sivuilla tuo laskurikin, milloin kannattaa/ei kannata seisottaa. Tai oli ainakin aikaisemmin. :)
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Tri-Lo kirjoitti:Niillähän on sivuilla tuo laskurikin, milloin kannattaa/ei kannata seisottaa. Tai oli ainakin aikaisemmin. :)
Tämä on törkeetä rahastusta....
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

dimebak kirjoitti:Se LH:n johtonippu menee siihen oikeanpuolen jalkatilan reunaan. Siellä on se ruiskuyksikkö ja pari relettä. Sitä pidemmäs ne taida mennä. Sen verran kuiten muistan, että syttöboksin (joka on siellä vasemmassa etulokarissa) ja ruiskuboksin välillä menee yksi johto joka on joku signaali sytytykselle.
Mites sinne boksille pääsee käsiksi, pitääkö purkaa mm. se raitisilmakotelo veke? Sen johtosarja katosi jonnekin sinne sen alle/taakse, pitääkö paljon muutakin purkaa jotta saisi johdot mukaan?
Pitäis kait käydä joku päivä nyppäämässä se boksi ja katkomani johdot jotta pääsisi sovittelemaan sähköjä 99:iin (mikäli purkamon auto ei ole jo paalissa).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

900 I 16 Kat kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Niillähän on sivuilla tuo laskurikin, milloin kannattaa/ei kannata seisottaa. Tai oli ainakin aikaisemmin. :)
Tämä on törkeetä rahastusta....
Mikä on? :?
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Tri-Lo kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Niillähän on sivuilla tuo laskurikin, milloin kannattaa/ei kannata seisottaa. Tai oli ainakin aikaisemmin. :)
Tämä on törkeetä rahastusta....
Mikä on? :?
Jos aletaan rahastaan auton seisonta ilmoituksen jättämisestä.... :wink:
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

900 I 16 Kat kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti: Tämä on törkeetä rahastusta....
Mikä on? :?
Jos aletaan rahastaan auton seisonta ilmoituksen jättämisestä.... :wink:
Jaa.. No, eikai nuokaan mitään ilmaiseksi tee. :) En tiedä miten on esim. ruotsissa, tietääkö kukaan? Onko "av/påställning" maksuton toimenpide..?
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Nyt alkaa tuplis olla taas kasassa, hitsaus ym. -urakan jälkeen. Ilman turbotekniikkaa ainakin toistaiseksi.. :roll: Enää sisusta paikalleen ja vähän pesua ynnä kiillotusta niin kyllä tälläkin kelpaa.. :)



Kuva

Niin ja takaspoilerikin uupuu vielä, kaupankäynti kesken..

Mutta pakko tunnustaa että tuo T8-ajatus pyörii hirveän kovaa päässä...ulkopuolisestihan muuttuisi silloin nuo 99- ja saab-scania merkki turbo:iksi, jouset hieman matalemmiksi / jäykemmiksi ja penkeiksi tulisi beiget nahat. 8)
Vastaa Viestiin