Miten tuo vekotin (900S-90) katkoo edelleen bensansyöttöä, vaikka eilen liitin ylipainekytkimen piuhat yhteen?? ja se katkoo syöttöä vieläpä aikaisin, jo 0,6 barin paikkeilla!
Olen luullut, että kun tuo kytkimen ohittaa, minkään ei pitäisi enää rajoittaa ahtojen nousua, mikäli ne suuremmalle on säädetty.
Ideoita??
tetammi kirjoitti:Katkooko aina noilla lukemilla vai vasta vähän pidemmäs kiihdytykses?
Jos pidemmäs niin väsyny bensapumppu/tukkeinen bensasuodatin voi oireilla noin.
Ei tarvi kovin pitkäänkään kiihdyttää, mutta sateisella/happirikkaalla säällä katkoo huomattavasti nopeammin kuin mitä kuivalla säällä.
Bensasuodatin on vaihdettu 20tkm sitten, mutta bensapumppua tuskin koskaan..
xjford kirjoitti:kurkkaappa sinne ruiskuboksin sisään että mikä lastu siellä majailee. vakiolastu tosiaan lakkaa ahtamasta siinä 06:n pakeilla
Olen mä sen itse ostanut ja sinne laittanut, mutta eipä siinä päällä ollut kuin joku teipinpala. Tosin en usko, että kaveri jolta sen ostin, olisi mulle vakiolastuakaan myynyt, MUTTA, sitä en tietysti varmuudella tiedä, onko se poltettu oikein (esim. vahingossa mennytkin vakiolastu kopiointiin).
Jos joltakulta löytyy ylimääräinen bsr:n chippi, lainaan sitä mielelläni, tai vaikka ostankin heti!!
Kävin tänään hakemassa noita 2764 eprommeja ja prommasin muutaman Lucas-virilastun. Mutta voisihan noita vielä muutaman lisääkin noutaa. Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä (vaihtoehtoisesti voin pistää binäärin mailitse).
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
MSM kirjoitti:minkälaisia teholukemia tuollalastullasaa ja minkähintanen se on
ei se pelkkä lastu niin kovin paljon tehoa tuo, sitten tarvitaan vielä cooleri ja ahtoja. kyllä sen silti yläkierroksilla tuon lastun huomaa. alle 50e...
no itselläni on tonnarin cooleri, lisäbensansyöttö,ahtoja 0,8-1,1 bar ,kattipois ja suoraaputkea 2 läpivirtausvaimentimella mutta vakiolastu vuosisitten penkitetty noin 220hp 320nm 0,8 bar. lisää tekismieli
no hyvä että on muut asiat ainakin kunnossa! silti epäilen että sielä lastu on vaihdettu kun paineita pystyy nostamaan, tuossa M90 kun on lastussa syötön katkaisu ~0,6bar.