Tuossa toisessa topikissa ilmeni itselle uus asia että B-koneeseen sopii H-koneen pakosarja ja siitä se ajatus sitten lähti...

Mites toi imusarja sitten, motonetin mukaan ainakin tiiviste on eri?Myrkky kirjoitti:Eikös se ole sama pakosarja kuin H-turbossa, mut hukkaportin reikä ja sen kiinnityspulttien reiät vaan avaamatta?
Nimimerkillä "ylimääräset" h-turbo k-jet vermeet ja avossa petron männät.
Ruiskun tankkikin löytyy että vain virranjakaja olis vaihtolistalla...

Jos H-koneen imusarja ei sovi niin sopiiko h-koneisen läppäkotelo b-koneisen imusarjaan?
Tietty vielä nopeempi vois olla väsätä tekemällä kaasariturbo!
Siitä on joskus ennenkin jutusteltu.
Ilmeisesti saabin strömppäkin toimeis tuossa sellaisenaan tai vähäisin muutoksin.
Tuulilasin projektista
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=30956
Eli mahtaisko tuossa bensapumppuna käydä ihan k-jetin pumppu ja esim. joku malpassin säädettevä bensanpaineensäädin?
EDIT:kuuppa puolella moista yhdistelmää ainakin kokeiltu:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=36701
Paineistuksesta:
http://saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?p=71117
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=32255
Tuollainen varmaan täytyy muutoskatsastaa omaturbona teholapun kanssa. Tosin seuraava pakollinen katsastus osuu vasta ajokaudelle 2008, jolloin tuohon voi joutuu jo suunnitteleen jo jotain muuta konetta.
