Saabin yksi tulppa koko aika märkä.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Saabin yksi tulppa koko aika märkä.

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Onko kellään neuvoa, mikä saabiin taas tuli kun käy vaan kolmella pytyllä ja tulppa jää märäksi. Kun puhdistan tulpan käy ihan hyvin kaikilla pytyillä muutaman sekunnin kuluttua taas sen yhden pytyn tulppa märkä ja käy kolmella. Vaihdoin tulpat, johdot, pyöriä+kannen. :cry: :cry: :cry:
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Mahtakos olla ruiskukone? Ettei joku ruiskusuutin vaan vuotais omia aikojaan ja kastelis sitten tulpan.
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Viesti Kirjoittaja hiphop »

aj niin, se on saab 900 -88 ruisku 8ventiilinen, unohdin niin sen ilmoittaa.
Jos se on suutin, niin voiko yhden vaihtaa vaiko kaikki, on aika kalliit kappaleelta. Ja tarvitseeko jotakin muuta säätöjä tehdä sen jälkeen kun vaihtanut suuttimen/suuttimet.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7682
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Suositellaan kaiketi vaihdettavaksi kaikki kerrallaan....
En sitten kuinka iso merkitys on vakiokoneessa pienistä suuttimien eroista.


No kannattaa ainakin tarkistaa kaikkien ruiskukuvio ja tiiveys.

Suuttimet irti imusarjasta ja päät astiaan
ilmamäärämittarista kumitötsä pois
bensarele pois ja pumppu käymään jatkuvasti johdon avulla
kun nostaa tuosta ilmamäärämittarin lautasesta,niin pitäis tulla hieno suihku kaikista.
Kun lautasen päästää alas ja antaa pumpun käydä, niin ei pitäis tulla tippaa suuttimen päähän ainakaan puoleen minuuttiin vai oliko se minuuttiin.

Kuumalla koneella
tulipalovaara
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Tulikos se ongelma sytkäkamojen vaihdon jälkeen, vai ennen?
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Viesti Kirjoittaja hiphop »

ASTech kirjoitti:Tulikos se ongelma sytkäkamojen vaihdon jälkeen, vai ennen?
Kyllä se oli ennen, ajattelin että jos vaihdan sytkäkamat niin auttaa mutta ei.
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Täytyy yrittää irroittaa suutimet ja katsoa vuotaako ne. On varmaan jonkin verran hommaa siinä. En ole ennen irroitellut mutta eiköhän se siitä. :?
hiphop
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 14:09

Viesti Kirjoittaja hiphop »

bensarele pois ja pumppu käymään jatkuvasti johdon avulla

Kuumalla koneella
tulipalovaara[/quote]

Miten se pumppu johdon avulla käymään laitetaan.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Rele löytyy sähkökeskuksesta paikasta G. Ota se pois.
Sitten ilmeisesti pitäisi oikosulkea nastat 30 ja 87, jolloin rele on ohitettu.

Viisaammat korjatkoon jos tulkitsin kytkentäkaavion väärin.
:roll:
Vastaa Viestiin