madallus- ja kuormajouset yhdessä?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1120
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

madallus- ja kuormajouset yhdessä?

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Kun tuohon ässään pitää iskarit vaihtaa ja samalla kuitenkin polttelisi laittaa madallusjouset. Autossa on nuo saapin omat kuorma/vetojouset (paineilmaa vaativat pussukat jousten sisällä) niin voinko jättää nuo kuormajouset paikoilleen madallusjousten kanssa vai pitääkö/kannattaako ottaa pois?

Ajattelin vain että mitä ne tykkäävät olla tiukemmassa "paketissa" mutta toisaalta lytyssähän ne ovat kuorma päällä muutenkin...?
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7360
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Eiköhän ne toimi myös madallussarjan kanssa, muistaakseni turussa liikku yks finlandia jossa näin.
Ja eiköhän se noiden rasitus pysy aika samana jos käytät samoja paineita.

Eri asia on, että tarvitaanko noita enää jos tulee jäykemmät jouset.
Noille ainakin pitäis ostaja löytyy helposti....
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin