Kick-down-vaijerin säätöohjeet? (BW37)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
zammuel
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 13:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Kick-down-vaijerin säätöohjeet? (BW37)

Viesti Kirjoittaja zammuel »

Yritin haulla jos jonninmoisilla sanayhdistelmillä, mutta en vaan löytänyt oikein kunnon rautalanka-ohjeita otsikon hommaan.

Eli voisiko joku viisaampi vinkata josko valmiit ohjeet jostain vanhemmasta ketjusta löytyvät.

Tuossa -89 900i16A:ssa vaihtaa välillä kohtalaisen nykäyksen keralla ja ajattelin kokeilla josko tuolla vaijerinruuvauksella saisi laatikon toimimaan pehmeämmin?

Kiitokset jo etukäteen jos tietoa joltain löytyy. :)
900i 16 At 2d -89, 9-3 2.0t SE At 5d -01
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Jos sen oikein huolella tekee, niin ei ole ihan simppeli homma. Tarvitaan mm painemittaria. Haynesissa on aika lyhyt ohje BW37:lle: Klik

99:n BW35 vaihteisto on kutakuinkin sama. Sitä löytyy vähän perusteellisempi ohje.

Ensimäinen tarkastuskohde on aina öljyn määrä ja kunto. Tuo nykäys ei välttämättä liity kick down:iin jos se tulee myös ylöspäin vaihtaessa.
BW37:n voinee testata myös tuon BW35 ohjeen mukaan.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
zammuel
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Maalis 20, 2007 13:51
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja zammuel »

No tuossahan on todella loistava tietopaketti BW:n sielunelämästä ylipäätään huolto/korjausohjeiden lisäksi! 8O

Tuli itselle kyllä tarpeeseen kun on tosiaan ensimmäinen automaatti pihassa.

Erittäin suuret kiitokset Svc:lle vaivannäöstä ja toivottavasti noista linkeistä on hyötyä muillekin tomaatin omistajille. :)
900i 16 At 2d -89, 9-3 2.0t SE At 5d -01
Vastaa Viestiin