morjens,
Onko kellään kokemuksia/korjaus ehdotusta seuraavanlaisesta viasta?
Ruisku k-jetti, auto starttaa kylmänä ok ja käy tasaisesti ja hyvin, kunnes n. 10-30 sek. kuluttua alkaa käymään joko kolmella tai kahdella eikä meinaa ottaa kierroksia, tänä aamuna sammui kun lähdin käynnistyksen jälkeen ajamaan, pääsin muutaman kymmennen metriä kunnes hyyty koko vehje. sytkäpuoli on kunnossa. Kun sitten otin tulpat pois olivat aivan märkiä kaikki, kuivasin kiinni ja taas käyntiin kunnes taas samat temput, tällä kertaa sain pidettyä käynnissä ja meni n. 2-3 minuuttia kun taas kaikki pytyt pelasivat ja auto toimi normaalisti.
käynti ongelmia kylmänä
käynti ongelmia kylmänä
Saab 9000 CSE 2.0t - 96
Itsellä kävi sama homma, kuivasin ja vaihdoin vanhat tulpat (Bosch) takaisin, jonka jälkeen toimi kohtuullisesti. Tuntuu, että osa tulpista toimii heikommin k-jetin kanssa kuin toiset, eniten ongelmia oli Densoilla. Oireita voisi siis koittaa helpottaa kokeilemalla erilaisia tulppia, mutta jos vikaa haluaa etsiä niin ohjauspaineiden mittauksesta kylmänä voisi aloittaa (tai kokeilla eri ohjauspainesäätimellä).
OG900 Turbo 8v -88 MegaSquirt Fuel & Spark ("projekti")
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Ohjauspaineen säädin rikastaa liikaa kylmänä melko varmasti tai suuttimet ei sumuta vaan kusee tai kylmäkäyntisuuttimen ohjausanturi rikki tai mahdollisuuksia on monia mutta itellä ko. oireet hävis kun vaihdoin uuden ohjauspainesäätimen ja suuttimet.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147