Nääh, annoin periksi. Tiivisterengas ei hievahtanutkaan vaikka aika hyvän otteen saikin, vaan se kaulus vaan vääntyy, joten totesin paremmaksi olla rikkomatta sitä kokonaan. Tein sitten erittäin aistikkaan jousivirityksen jossa vanha kaasarin palautusjousi työntää sopivia irtotiivisteitä tiivisterengasta vasten. Ei toimi, mutta tuli hieno.benicio kirjoitti:Dodi, koitinpa lauantaipäivän iloksi irroitella tuota vaihteensiirtäjän stefaa. Ei toivoakaan Hankin tuon edellämainitsemani työkalunkin, ja sillä saa ihan hyvän otteen stefan kauluksesta mutta se kaulus vääntyy ennen kuin stefa liikahtaa. Koitin myös kiristää putkiklemmarin kauluksen ympäri ja nitkuttaa siitä, mutta ilman tulosta. Jos on jotain kuumia vihjeitä niin otetaan vastaan.
Pysyypä ainakin pohja ruostesuojattuna.