Tuli sitten TAAS korjattua jotain joka ei ollut mitenkään vialla; halusin Saabin org. termostaatin (89°) + M-B:n jäähdytinnesteet sisään, joten ei kun ränkkäämään. Jostain syystä termostaattikoteloa paikallaanpitävien 12mm:n pulteista toinen kiersi kierteensä mukanaan, ts. osa kierteistä lähti (ei hajuakaan miksi, vääntövoimaa ei edes ehtinyt olla).
Kysymys kuuluu, miten teen uudet kierteet vai vienkö suoraan korjaamosedälle? Olisi alunperinkin pitänyt viedä, mutta nyt tuli huuhdeltua jäähdytysjärjestelmä ns. perusteellisesti ja ilmaustakin väännettiin antaumuksellisesti..töitä, joita välttämättä ei olisi kukaan muu tehnyt.
Kierteet meni - miten uudet?
Sama reikä
Jep, eli juuri siitä. Itsekin ajattelin pulttia + mutteria, mutta kun haluaisin pitäytyä tyylikkäässä alkuperäisratkaisussa (pahuksen alumiinikierteet!), niin kierreaskartelu voisi olla asiallista.
Re: Sama reikä
Jotain tollaista voi kokeillapetteri75 kirjoitti:Jep, eli juuri siitä. Itsekin ajattelin pulttia + mutteria, mutta kun haluaisin pitäytyä tyylikkäässä alkuperäisratkaisussa (pahuksen alumiinikierteet!), niin kierreaskartelu voisi olla asiallista.
http://www.masino.fi/uusiheli/sivu1.htm