Turbon tunnistus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
twirl
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 21:31
Paikkakunta: Mikkeli/Ristiina

Turbon tunnistus

Viesti Kirjoittaja twirl »

Jos joku viisaampi vois sanoa että onkohan toi mulla oleva turbo Garret T3 trim60 ahdin ku myyjä ilmoitti että on..

Ahtimessa merkinnät imupuolella Garrett A/R 42 ja pakopuolella A/R 48
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10272
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Turbon tunnistus

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Siitä kompressoripuolen aukon halkaisijasta voisi ehkä päätellä jotekin, eli mittaamaan. Se Trimmi tulee kompressoripyörän mitoituksesta. Sen voit tarkastaa, kun irroitat kompurakotelon ja mittaat pyörästä suurimman halkaisijan ja pienimmän halkaisijan. Tulokset survaistaan kaavaan, josta saadaan se trimmi pihalle.

Pikaisella googletuksella löytyi tämmönen mustangi-miesten sivu, jossa on rautalangasta väännetty tämä asia.

linkki
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
enska
"Viggen"
Viestit: 518
Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 17:36
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Turbon tunnistus

Viesti Kirjoittaja enska »

Samanlainen yskä....

Onkohan tämä ehkä og900:sen tai vast. alkuperäisturbo?.....ja samalla kiinnostais tietää että minkä hintanen nippu tuo on?
Turbolla ajettu 20-30tkm, pakosarja hyvä.....nämä on olleet 99:ssä jälkiasennuksena.....

http://kuvablogi.com/nayta/2111695/
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
Vastaa Viestiin