Vaihteeksi hyviäkin uutisia

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Vaihteeksi hyviäkin uutisia

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Putsasin eilen mankkuvenan ja apc:n liittimet sekä sijoittelin "eleet"-puolanjohdon vähän erilailla (ei mene mankkuvenan vierestä). Tämä siis vain väliaikais(tm) ratkaisu koskapa tilasin hessumobiiliin jo bougicordit.

No, mitä vaikutti? PALJON! Vaihtoalueella 1-2-3 ei nykinyt ollenkaan ja kovassa kiihdytyksessä nelosella ja viitosella tekee sen, että vaihtaessa menee vähän aikaa että paineet nousee ja sitten mentiin taas. Tämä lienee ihan normaalia toimintaa, ainakin http://www.saabcentral.com:n artikkeleiden mukaan vakio-APC tipauttaa paineet kun kierrosluku tippuu nopsasti (vaihdettaessa).

Mutta summa summarum, KIVAA! Upeat fiilikset kun kiihdyttäessä vaihtaa ja auto vastaa kaasuun välittömästi seuraavallakin pykälällä (1-2-3 alueella siis). Eli ei siinä K-Jetikassa tainnutkaan olla mitään vikaa ; vika tuli siitä että uskoin 8kk sitten varaosamyyjää tulpanjohtojen suhteen. Olis pitänyt penätä että "tilaa per*le ne bougicordit nyt vaan".

Tämä tietenkin on ennakkoon ilottelua. Kun lähden duunista niin varmaan nykii ja vanhat viat palaa kummittelemaan (toiv:EI!) :)
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

täytyypä itellekkin tehä nuo toimenpiteet.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
turbojake
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 06:41
Paikkakunta: Klaukkala

Osa 2...

Viesti Kirjoittaja turbojake »

Ja miten kävikään kun lähdin duunin pihasta...

POTKU oli tallella, elikkä kaikki pelasi kuten aamullakin, tästä voisi vetää sen johtopäätöksen että mankkuvena ei tykkää korkeajännitepiuhoista lähellään..

No, nyt on kontissa bougicordit, pitää vielä asentaa ne (kuhan konetilaan uskaltaa koskea (=kuuma kovasta ajosta :))))
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.
Vastaa Viestiin