Kävin metsätiellä ajelemassa ja tien alku näytti sen verran hyvältä niin päätin ajaa n.40-50km/h.
Niin eiköhän tullu joku Per#¤%een kallionnokka keskellä tietä vastaan enkä ehtinyt muutakuin kiroamaan ennenku rysähti ja paukku.
Tulos: moottorin suojaraudat ihan propellilla ja pakoputki pörisee .
Koko auto tärrää matalilla kierroksilla ja luulisi nakuanturinkin säätelevän sytytyksen ennakot perseelleen.
Onko mitään mikä ehdottomasti kannattais tarkistaa tuommosen jälkeen.
Nesteet pitää katsoa ainakin aamulla ettei ole vähentynyt.
Jos sais joillakin putkipihteillä ja vipuvarsilla väännettyä ne suojaraudat irti laatikon pohjasta ja toivoa, että tärräys loppuu.
Kiva lähtä aamulla töihin tuolla louskulla
Voihan vattupuska!
Otan osaa!!!
Ite joskus otin tupla9:llä hiukan vauhdikkaammin yhden tutun hietatien. Vedin aika ronskisti yhdestä nypystä, joka 50:n nopeudessa oli ihan kiva kevennys, mutta 90km/h 99 hyppäsi jo aika kivasti..... takaisin tullessa sit ihmettelin et mikäs se tuossa tiessä on raapinut noin pitkän matkaa....
No öljyproppuhan se..... Seurauksena oli onneksi ainoastaan paistoksistaan revennyt moottorin etummainen tukikumi.....
Olis kyllä harmittanu jos olis hajonnu totaalisemmin...
Sen jälkeen jälkeen on tullu kyl ajeltua rauhallisemmin, itse aiheutettu remontti on turha remontti.....
Ite joskus otin tupla9:llä hiukan vauhdikkaammin yhden tutun hietatien. Vedin aika ronskisti yhdestä nypystä, joka 50:n nopeudessa oli ihan kiva kevennys, mutta 90km/h 99 hyppäsi jo aika kivasti..... takaisin tullessa sit ihmettelin et mikäs se tuossa tiessä on raapinut noin pitkän matkaa....
No öljyproppuhan se..... Seurauksena oli onneksi ainoastaan paistoksistaan revennyt moottorin etummainen tukikumi.....
Olis kyllä harmittanu jos olis hajonnu totaalisemmin...
Sen jälkeen jälkeen on tullu kyl ajeltua rauhallisemmin, itse aiheutettu remontti on turha remontti.....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814
Nesteet pysyy onneksi sisällä vielä eli suojat ovat törmäyksessä antaneet vielä tarvittavaa suojaa.
vaihdelaatikon perän kohdalla oleva paksu tuki/suojapalkki on aika masevasti läjässä, eli se on ottanut sen iskun vastaan ja vastaavasti siitä lähtevät ohuet suojat eteenpäin on myös samalla vääntyneet.
Melko rallimeininki oli käydä kruisaileen, kun koko auto resonoi .
Putkessa myös lommo joka varmasti ahistaa virtausta .
Eipä siitä säikähdyksellä selvinny, mutta onni onnettomuudessa ettei lootan pohja vaikka haljennut.
vaihdelaatikon perän kohdalla oleva paksu tuki/suojapalkki on aika masevasti läjässä, eli se on ottanut sen iskun vastaan ja vastaavasti siitä lähtevät ohuet suojat eteenpäin on myös samalla vääntyneet.
Melko rallimeininki oli käydä kruisaileen, kun koko auto resonoi .
Putkessa myös lommo joka varmasti ahistaa virtausta .
Eipä siitä säikähdyksellä selvinny, mutta onni onnettomuudessa ettei lootan pohja vaikka haljennut.