Voihan vattupuska!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Voihan vattupuska!

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Kävin metsätiellä ajelemassa ja tien alku näytti sen verran hyvältä niin päätin ajaa n.40-50km/h.
Niin eiköhän tullu joku Per#¤%een kallionnokka keskellä tietä vastaan enkä ehtinyt muutakuin kiroamaan ennenku rysähti ja paukku.
Tulos: moottorin suojaraudat ihan propellilla ja pakoputki pörisee :evil: :evil: :evil: .
Koko auto tärrää matalilla kierroksilla ja luulisi nakuanturinkin säätelevän sytytyksen ennakot perseelleen.
Onko mitään mikä ehdottomasti kannattais tarkistaa tuommosen jälkeen.
Nesteet pitää katsoa ainakin aamulla ettei ole vähentynyt.
Jos sais joillakin putkipihteillä ja vipuvarsilla väännettyä ne suojaraudat irti laatikon pohjasta ja toivoa, että tärräys loppuu.
Kiva lähtä aamulla töihin tuolla louskulla :cry:
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Tähän ny en voi muuta todeta ku: "VOE HELEVATA SUN KANS! :evil:"




....mutta pidän peukkuja ettei mitään kallista/vakavaa menny rikki 8O
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Otan osaa!!!

Ite joskus otin tupla9:llä hiukan vauhdikkaammin yhden tutun hietatien. Vedin aika ronskisti yhdestä nypystä, joka 50:n nopeudessa oli ihan kiva kevennys, mutta 90km/h 99 hyppäsi jo aika kivasti..... takaisin tullessa sit ihmettelin et mikäs se tuossa tiessä on raapinut noin pitkän matkaa....

No öljyproppuhan se..... 8O Seurauksena oli onneksi ainoastaan paistoksistaan revennyt moottorin etummainen tukikumi.....

Olis kyllä harmittanu jos olis hajonnu totaalisemmin... :cry:

Sen jälkeen jälkeen on tullu kyl ajeltua rauhallisemmin, itse aiheutettu remontti on turha remontti..... :wink:
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Nesteet pysyy onneksi sisällä vielä eli suojat ovat törmäyksessä antaneet vielä tarvittavaa suojaa.
vaihdelaatikon perän kohdalla oleva paksu tuki/suojapalkki on aika masevasti läjässä, eli se on ottanut sen iskun vastaan ja vastaavasti siitä lähtevät ohuet suojat eteenpäin on myös samalla vääntyneet.
Melko rallimeininki oli käydä kruisaileen, kun koko auto resonoi 8O .
Putkessa myös lommo joka varmasti ahistaa virtausta :evil: .
Eipä siitä säikähdyksellä selvinny, mutta onni onnettomuudessa ettei lootan pohja vaikka haljennut. 8) :? :roll:
Vastaa Viestiin