
Tuttu asentaja teki perjantaina pikaisen silmäyksen ja paikalisti vian kd-vaijeriin. Onkohan kuoren sisään päässyt kosteutta, joka jäätyy, vai voiko vika olla laatikon päässä?
Ja kuinka hankala on irottaa/vaihtaa vaijeri ilman nosturia?
Voihan se vaijeri jäätyä jos sinne on kaadettu vettä, pienikin määrä voi riittää. Ja jos kerran lämmetessään alkaa toimia, vika ei voine olla mikään laatikon sisäinen epäkeskon kickdown-nokkapyörän kuluminen tms. Varsinkin jos vielä saisit kokeiltua poistuuko ongelma pakkasaamunakin pelkällä vaijerin lämmittämisellä, niin diagnoosi olisi varma.tuhojuho kirjoitti:Onkohan kuoren sisään päässyt kosteutta, joka jäätyy, vai voiko vika olla laatikon päässä?
Vaijerin vaihtamiseen ei tarvita nosturia, yläkautta purat akkutelineen ja vaihteiston kannen ja venttiiliaivon pois. Sitten näkyykin jo vaijerin pää, tässä kuvassa tuo ylempi, joka menee vaaleaan muoviosaan.Ja kuinka hankala on irottaa/vaihtaa vaijeri ilman nosturia?
Autohan on 2.3t , ja enpä ole nyt katsellut tuon laatikon huohotuksia sen tarkemmin. Nyt voisit tietysti kertoa tyhmälle, miten tuo vaikuttaa kyseiseen asiaan.jus kirjoitti:
Minkälaisesta autosta on kyse, onko turbo, onko vaihteiston kannnessa huohotusventtiili vai yrittääkö huohottaa mittatikun kautta, onko mittatikku oikeanlainen?
Ei täällä tyhmä tyhmälle osaa vastata, kunhan kirjoittelen mitä mieleen tulee.tuhojuho kirjoitti:Nyt voisit tietysti kertoa tyhmälle, miten tuo vaikuttaa kyseiseen asiaan.