Uusi tonnari saapui juuri ruotsista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
koh
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 12:37
Paikkakunta: turku

Uusi tonnari saapui juuri ruotsista

Viesti Kirjoittaja koh »

Tein tuossa eilen kaupat Ruotsin puolella ja aamulla tulin laivalla Turkuun. Kiitokset kaikille palstalle kirjoittaneille ja kysymyksiin vastanneille! Itse olen tietysti innoissani ja lupaan kertoa koko tarinan kaupanteosta ja hausta yms. kun veropäätös on tullut kiitokseksi ja avuksi/rohkaisuksi muille samaa harkitseville. Niin auto on kaksilitrainen -96 automaatti Cse t.

Ja kun uusi Saabisti (ja vieläpä täysin vihreä myös automaatin kanssa) olen, niin varmasti monta kysymystä tulee eteen...
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1780
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Onnittelut! 8) Hyvän auton valitsit! :wink:
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
koh
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 12:37
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja koh »

Kiitos, ja itse asiassa sinulle minulla olikin vähän asiaa. Ko. autossa ei ollutkaan kyynärnojaa - toisin kuin ilmoituksessa mainittiin (päästiin sopuun hinnanalennuksesta - kun epähuomiossa olivat maininneet myös toisen airbagin, joka myös puuttui...). Sinä LR olit aikaisemmin niitä valmistellut itse. Vieläkö teet ja millaisia ne ovat/miten kiinnitetään - varsinkin verrattuna alkuperäisiin?
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Onnittelut hankintasi johdosta.
Eikun sitten ensi torstaina potkijaisiin Ravattulan ABC:lle. Siellä selvii moni mieltä askarruttanut seikka. Varmaankin pääset vertailemaan niitä kyynärnojiakin, tai ainakin näet alkuperäisen.

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=11424
koh
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 12:37
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja koh »

Joo koitan päästä sinne. Moneltakos potkitaan? Ja kauankos siellä ollaan, kun viimeksi koitin tulla, niin eihän siellä enää yhtään Saabia näkynyt joskus kahdeksan aikoihin (se oli silloin auranlaakson ABC - onks tää sama - nim. sadassa vuodessa turkulaiseksi)... Olen kyllä työmatkalla keskiviikon ja mahdollisesti torstaiksi venyy - eli tuun, jos vain suinkin ehdin.

Ai sori, enpä huomannut tuota laittamaasi linkkiä :oops:
Vastaa Viestiin