Mikä siinä peltipalassa voi maksaa yli 200 euroa (motonet)
muistelin että viimeksi vaihdoin markka aikaan 205 pösöön lokasuojaa hinta oli mielestäni alle 200 MARKKAA ja niinhän se oli kun tarkastelin motonetin hinnastoa 29 euroa.
pitäis varmaan pyytää todistus että käsin taottu tai jotain....
avautuminen johtui vaan siitä että kun noita ruosteita paikkailen omasta autosta niin olisi ollut kiva heittää uusi lokasuoja paikalle mutta kun auto on muuten halpa niin miggi käteen ja haulikkokuviot piiloon
vai tietääkö joku mistä sais halvemmalla?
cc:n etulokasuojan hinnoittelu
cc:n etulokasuojan hinnoittelu
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
no tiedä sitten, olisiko tuo pösö jokseekin yleisempi/halvempi auto yleensäkin.
Muistan kun sain kortin noin 10v sitten ja eka auto oli mitsu galant. Olisi siihen maksanut silloin etulokasuoja vajaa 2000 mummoa. Eikä saanut kuin alkuperäistä lokasuojaa.
mulla olisi tiedossa suht hyvä oikea siipi tiedossa. Takapuolella ruostetta, mutta ei tullut vielä läpi asti. sen puhaltaisi ja maalaisi takapuolen saisi oikein hyvän siitä
Muistan kun sain kortin noin 10v sitten ja eka auto oli mitsu galant. Olisi siihen maksanut silloin etulokasuoja vajaa 2000 mummoa. Eikä saanut kuin alkuperäistä lokasuojaa.
mulla olisi tiedossa suht hyvä oikea siipi tiedossa. Takapuolella ruostetta, mutta ei tullut vielä läpi asti. sen puhaltaisi ja maalaisi takapuolen saisi oikein hyvän siitä
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
oikeanpuoleinen lokasuoja löytyy uusi pohjamaalissa oleva kun sellaisen ostin täältä palstalta kun joku myi edullisesti.Taisi olla niin että oli alkanut ruostekorjata mutta huomasi toivottomaksi savotaksi.Täytyy toivoa että ei käy itselle samalla tavalla
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Kun käyttää irti sisäloksut niin kannattaa alkavat korjata. Suunnilleen parituntia kevyttä katkonaista duunia muun rempan lisäks. Ite korjasin sisältä ja ulkoa kaikki alkavat siitä kaaresta ja takaosasta. Jonni vaahtomuovin vaan käänsin vinoon sieltä jne pois edestä.
Kolme kerrosta maalia ja sitten näkyviin osiin pikkupensselillä koriväri päälle. Ei muuten näe mitään että ois korjailtu.
Hieman ylivalottunu kuva, mutta nyppäsin noi muovirinkulat irti kaarenkiinnityksistä ja porakonepyöröharjalla ruosteet pois. Oli kaikki reiät alkavassa ruosteessa. Muovit sitte takas vaan maalattuihin reikiin.
Kolme kerrosta maalia ja sitten näkyviin osiin pikkupensselillä koriväri päälle. Ei muuten näe mitään että ois korjailtu.
Hieman ylivalottunu kuva, mutta nyppäsin noi muovirinkulat irti kaarenkiinnityksistä ja porakonepyöröharjalla ruosteet pois. Oli kaikki reiät alkavassa ruosteessa. Muovit sitte takas vaan maalattuihin reikiin.
99T-museopeli
joo sain just hitsattua sen vasemman puolen kuntoon ja näemmä noi muovinappulat on se mistä ruoste alkaa.Meinasin laittaa listat ilman niitä muovi hollkeja(hävisivät hionnassa )lyön sialla kiinni kaikki listat ja kaaret.Tää on semmoinen teen kerran ja seuraavaksi paaliin juttu
Olen muuten testaillut tuota zinga merkkistä 96% sinkkipöly maalia ja toivon kädet ristissä että se vähän auttais hidastamaan tuota maatumis ilmiötä
Olen muuten testaillut tuota zinga merkkistä 96% sinkkipöly maalia ja toivon kädet ristissä että se vähän auttais hidastamaan tuota maatumis ilmiötä
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525