Öljynpaineanturi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

En itse välttämättä kasaisi konetta ilman että murusien syy on löydetty. Voiko kiertokangen alalaakerin muruset tulla tuolta? Paineet häviää jos laakerit fuskaa. Muruset ei kuitenkaan öljykiertoon kuulu :?
Saab 9-5 2,0t -1999
HRA-47
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 20:55
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja HRA-47 »

Toimii taas. Putsasin siis tuon öljynpaineventtiilin ja vaihdoin uuden suodattimen ja tietty öljyt. Valo sammui nyt normaalisti heti kun käynnistin koneen. Ylimääräisiä kalinoita ei kuulu. Luulen että nuo pienet alumiinitikut venttiilin välissä oli irronnut tuosta öljypumpun kannesta, jossa oli pieniä rattaiden aiheuttamia naarmuja. Ei tarvinnu ihan vielä laittaa lihoiksi, toivottavasti kestää ainakin talven yli. :D
Peukalot pystyyn ettei hanskat tipu!
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

On se vaan hyvä kone tuo B202/204. :)

Harvempi Germaanien tekele enään tollaisen jälkeen kävis. :D
Vastaa Viestiin