Trionicin sielunelämästä
Joku suotokonkka se on..
Noi halkeamat ei oo sinänsä huolestuttavia, olen nähnyt monissa piirilevyissä sellaisia, joihin on sahattu ohut lovi. :-)
(korjataan sitten vasta jos hajoaa ;-)
Noi halkeamat ei oo sinänsä huolestuttavia, olen nähnyt monissa piirilevyissä sellaisia, joihin on sahattu ohut lovi. :-)
(korjataan sitten vasta jos hajoaa ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Kävinpä kokeilemassa... Ei mitää eroa tuohon 200hp versioon
Pitänee tutkia jos mankku on juminut kun on ollut käyttämättömänä koko talven (nyt siis kytkäsin mankun päälle että vois testata "tehoja")
V-M
Pitänee tutkia jos mankku on juminut kun on ollut käyttämättömänä koko talven (nyt siis kytkäsin mankun päälle että vois testata "tehoja")
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Hmmm. Eikös tuo tonttusi ollut automaagilaatikolla.V-M kirjoitti:Kävinpä kokeilemassa... Ei mitää eroa tuohon 200hp versioon
Eihän siinä varmaan pitäisikään olla eroa jos tuo aeron softa sisältää sytytyskartat myös automaatille ja käyttää niitä
Ahtopainekin saattaa olla laatikon tyypin mukaan rajoitettu vai mites se ero 225 vs 200 hp:n välille muuten tulisi?
Itse en muuten löytänyt tuosta softasta bensakarttaa ainakaan kohtuullisella etsimisellä.
Esson baarista kuulin, että nuo trionicin softat olis kryptattu..vtp9k kirjoitti:Itse en muuten löytänyt tuosta softasta bensakarttaa ainakaan kohtuullisella etsimisellä.
Käytännössä luultavasti xorraamalla vaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
xorraamalla xorraamalla, mutta minkä kanssa? tuo xorraushan on kätettynä parhaimmissakin kryptauksissa. Pointti on siinä, että kuinka saadaan selville se luku mitä on xorrattu.Jope kirjoitti:Esson baarista kuulin, että nuo trionicin softat olis kryptattu..vtp9k kirjoitti:Itse en muuten löytänyt tuosta softasta bensakarttaa ainakaan kohtuullisella etsimisellä.
Käytännössä luultavasti xorraamalla vaan.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Eikai siinä auta muu kuin dissassembloida koodia..
Pakkohan siellä on joku bootstrappi olla, vai onko tuo sellainen prossu, että se osaa ajaa koodin xorratussa muodossa.
(mut näemmä tyrmätään tänään joka sanomisesta, joten parempi olla sanomatta mitään varmaksi)
Pakkohan siellä on joku bootstrappi olla, vai onko tuo sellainen prossu, että se osaa ajaa koodin xorratussa muodossa.
(mut näemmä tyrmätään tänään joka sanomisesta, joten parempi olla sanomatta mitään varmaksi)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Jope kirjoitti:Eikai siinä auta muu kuin dissassembloida koodia..
Pakkohan siellä on joku bootstrappi olla, vai onko tuo sellainen prossu, että se osaa ajaa koodin xorratussa muodossa.
(mut näemmä tyrmätään tänään joka sanomisesta, joten parempi olla sanomatta mitään varmaksi)
Joo!
Villehän on kyllä niin velho, että se varmaan lukee minkä tahansa prossun koodin suoraan hexana Nuo oskilloskoopit tuolla aikaisemmassa kuvassa antaa pientä vihjettä. Ne löytyy miehen makuuhuoneesta, ja kuvassa näkyy vain pieni osa niistä.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
IDA Pro valuu jo..
Katsotaan saanko koodista mitään tolkkua ilman purkin skemoja.
Katsotaan saanko koodista mitään tolkkua ilman purkin skemoja.
Viimeksi muokannut Jope, To Maalis 02, 2006 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Juu näinhän saattaa ollakin? Mutta mistä himskatista se tuon tomaatin tunnistaa? T7:n ymmäärrän että tunnistaa mutta miten tuossa T5:ssa?vtp9k kirjoitti:Hmmm. Eikös tuo tonttusi ollut automaagilaatikolla.V-M kirjoitti:Kävinpä kokeilemassa... Ei mitää eroa tuohon 200hp versioon
Eihän siinä varmaan pitäisikään olla eroa jos tuo aeron softa sisältää sytytyskartat myös automaatille ja käyttää niitä
Ahtopainekin saattaa olla laatikon tyypin mukaan rajoitettu vai mites se ero 225 vs 200 hp:n välille muuten tulisi?
Itse en muuten löytänyt tuosta softasta bensakarttaa ainakaan kohtuullisella etsimisellä.
No tarkoitushan olikin saada tuota fuelcuttia hieman ylemmäksi tuolle bleedulle, joten se selviää vasta kesäkeleillä.
Eikös Mimmillä ollut tuosta pa kartasta tietoa, muistelen hänen kommentoineen asiaa aiemmin?
Ei kai tuossa prosassa sentään tuota purku ominaisuutta ole? Ihan normi prosa? (äh hidas, näkyi selvinneen... kaameita koodareita. Mä en kerkee edes kirjottaan kun tyypit jo avaa koodia niinku näkkileipä pakettia)
OT:Mitä se Ville niillä koopeilla makkarissa tekee? Siniaaltoa NukkuMatille?:lol:
V-M
Viimeksi muokannut V-M, To Maalis 02, 2006 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ihanaa, paatuneen Amigistin sydän lämpiää kun näkee tuttuja opcodeja.vtp9k kirjoitti:Tuossa on maistiaisia:
Haluaisitkos tuupata mulle koko sorsan, minkä sun disassembleri teki?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Siinä on pikku bugi 1-alkavien käskyjen kanssa, toimi kyllä aikaisemmin:Jope kirjoitti:Haluaisitkos tuupata mulle koko sorsan, minkä sun disassembleri teki?
0006:772E: 1439 MOVE.B ,D2
0006:7730: 00FF FA07 CHK2.ô ment Divide error Abnormal program termination h§,D7
Täytyy varmaan korjata tuo ennekuin sitä kehtaa jaella.
Ja se mittalaite/kotilabraläjä ei ole makuuhuoneessa - tai no joo, rakensin tuon työpisteen parvisängyn alle kun piti taloon kuitenkin jonkinlainen vierassänky jättää. Mutta työhuoneesta tuossa on kyse jossa pystyy hätätilassa myös nukkumaan.
Viimeksi muokannut vtp9k, To Maalis 02, 2006 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.