Sisähaistelija voi olla niin likainen niin sekoittaa lämmön säädön. Tuostahan se sisälämpötilan ohjausta varten mittaa auto asennossa. Jos econ asennos ei nappien säädöllä lämpö nouse tai tipu niin läppä ( kennolta tulevan ilman muistaakseni säätää ) silloin kanittaa
Haistelija laitat sormen " tähtäin"aukon päälle niin tuntee onko miten imua ja kuunnella korva kiinni aukos pyöriikö ropeli nätisti.
Imurointi haistelijan aukosta voi avittaa jos ei irti halua käyttää.
ajotietokone edu
Re: ajotietokone edu
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: ajotietokone edu
Milläs näppäinyhdistelmällä se ilmastointi muuten kalibroitiinkaan? Täälläkin meinaa olla aika lämpöinen.
Kesällä: Alfa 159 2.4 JTDm '06 | Talvella: XC70 D3 A '12
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: ajotietokone edu
Auto ja oikeas alakulmassa <=> napit painaa samaan aikaan.
LO asennossa jos puhaltaa kuumaa niin voi olla lämmönsäätövipu poikki tai irti vaijerista. Näkyy keulasta katsottuna akvaariokotelos puhaltimen takana oikealla ja letkujen vasemmalla puolel mihin vaijeri pitäs tulla..
PS. Jos on kaveri ni toinen ajaa säätöjå ja toinen kattoo liikkuuko läppä
LO asennossa jos puhaltaa kuumaa niin voi olla lämmönsäätövipu poikki tai irti vaijerista. Näkyy keulasta katsottuna akvaariokotelos puhaltimen takana oikealla ja letkujen vasemmalla puolel mihin vaijeri pitäs tulla..
PS. Jos on kaveri ni toinen ajaa säätöjå ja toinen kattoo liikkuuko läppä
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01