kytkin ja kalvanointi
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 1
- Liittynyt: La Touko 20, 2017 13:50
kytkin ja kalvanointi
Heippa! Olisko jollain tietoa saab 9000 -96 vuosimallin kytkinvioista? Ja onkohan auto kalvanoitu?
Re: kytkin ja kalvanointi
Haulla varmasti löytyy lisätietoa noista kytkinvioista. Tietääkseni ongelmat noissa on lähinnä kun otetaan pannusta enemmän tehoa virittämällä.
"Kalvanoinnista" en tiedä, mut kyllä tonnari ruostuu. Sitä varmaan tuolla hait. Yksi pahimmista paikoista taitaa olla tuo tuulilasin kehys, nimittäin sen korjattavuuden suhteen. Käyttäjällä Jus on hyviä kuvia noista mätäkohdista.
"Kalvanoinnista" en tiedä, mut kyllä tonnari ruostuu. Sitä varmaan tuolla hait. Yksi pahimmista paikoista taitaa olla tuo tuulilasin kehys, nimittäin sen korjattavuuden suhteen. Käyttäjällä Jus on hyviä kuvia noista mätäkohdista.
VW Touran II -16, Avensis T25 -07 Exät: Volvo V40 2.0T Classic, Saab 9000 CSE 2.3TA, Volvo S80 2.5T, Volvo S80 D5, Toyota Auris Hybrid Touring Sports Premium, BMW F11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: kytkin ja kalvanointi
Perus iän tuomat letkujen pullistumat,kytkin sylinterin tiivisteiden vuodot. Kytkimen normaali kuluminen ja väsyminen vrt kilometrimäärään..saabisti63 kirjoitti:Heippa! Olisko jollain tietoa saab 9000 -96 vuosimallin kytkinvioista? Ja onkohan auto kalvanoitu?
Galvanoitu kori osittain ilmeisesti on. Toki hyvällä pidolla on suuri merkitys tämänkin suhteen. Vieläkin löytyy erittäin siistejä tonnarin koppia versus paalattuja myös..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-