kytkin ja kalvanointi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
saabisti63
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: La Touko 20, 2017 13:50

kytkin ja kalvanointi

Viesti Kirjoittaja saabisti63 »

Heippa! Olisko jollain tietoa saab 9000 -96 vuosimallin kytkinvioista? Ja onkohan auto kalvanoitu?
juhi81
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: La Maalis 29, 2014 21:02

Re: kytkin ja kalvanointi

Viesti Kirjoittaja juhi81 »

Haulla varmasti löytyy lisätietoa noista kytkinvioista. Tietääkseni ongelmat noissa on lähinnä kun otetaan pannusta enemmän tehoa virittämällä.

"Kalvanoinnista" en tiedä, mut kyllä tonnari ruostuu. Sitä varmaan tuolla hait. Yksi pahimmista paikoista taitaa olla tuo tuulilasin kehys, nimittäin sen korjattavuuden suhteen. Käyttäjällä Jus on hyviä kuvia noista mätäkohdista.
VW Touran II -16, Avensis T25 -07 Exät: Volvo V40 2.0T Classic, Saab 9000 CSE 2.3TA, Volvo S80 2.5T, Volvo S80 D5, Toyota Auris Hybrid Touring Sports Premium, BMW F11
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: kytkin ja kalvanointi

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

saabisti63 kirjoitti:Heippa! Olisko jollain tietoa saab 9000 -96 vuosimallin kytkinvioista? Ja onkohan auto kalvanoitu?
Perus iän tuomat letkujen pullistumat,kytkin sylinterin tiivisteiden vuodot. Kytkimen normaali kuluminen ja väsyminen vrt kilometrimäärään..
Galvanoitu kori osittain ilmeisesti on. Toki hyvällä pidolla on suuri merkitys tämänkin suhteen. Vieläkin löytyy erittäin siistejä tonnarin koppia versus paalattuja myös.. :roll:
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Vastaa Viestiin