Näkymätön vetokoukku 9000 cse Saabiin ?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 17:36
Näkymätön vetokoukku 9000 cse Saabiin ?
Onko em. Saabiin v. -97 saatavilla vetokoukku joka ei näy takaa kun ei ole työ asennossa ? Eli taittuu kokonaan takapuskurin sisään, pois näkyvistä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 901
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: Näkymätön vetokoukku 9000 cse Saabiin ?
Niin kuin keisarin uudet vaatteet. Koukun ollessa työasennossa se näkyy ja levossa hieman heikommin.
Tai siis joo... on saatavana irrotettavaa mallia olevaa. Ei tietääkseni piiloon taitettavaa.
Tai siis joo... on saatavana irrotettavaa mallia olevaa. Ei tietääkseni piiloon taitettavaa.
Saab 9-5 Vector -03 450 tkm
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Re: Näkymätön vetokoukku 9000 cse Saabiin ?
Omas -93 Saabin orkkis irrotettava koukku ja suojalätkähän on näkyvissä muttei pistä kauhiasti silmään. Suojannut hyvin pistokkeen ja kiinnitys sekä kääntömekanismikin puhtaat.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Näkymätön vetokoukku 9000 cse Saabiin ?
En ole ainakaan moista nähnyt. Sehän siis tarkoittaa että ko. kapistuksella varustettuja tonnareita on voinut hyvinkin tulla silmiteltyä.
Aikanaan Aeroa koukuttaessa oli aika tiukka speksi nimenomaan sille, miltä koukun runko näyttää murkula irroitettuna. Tämä karsi esim. Kovilin pois, vaikka kotimaista olisikin ollut mukava suosia ja koukkua olisi saanut uutena Savonlinnasta. Fiksuin silloin -ja varmaan yhä- oli Saabin alkuperäisvarusteena tarjoama Brinkin koukku. SItä löytyi jo silloin 10v sitten kohtuu hyvin purkaamoiltakin ja mahtoikohan tuolle lähes käyttämättömälle setille kertyä hintaa 150€ kotiin kuljetettuna. Asennusohjeet, pultit, ruuvit, aluslevyt ja kaikki tarvittavat tonnarinvahvistusraudat tulivat mukana, samoin johtosarja.
Pitihän senkin kanssa puskurin helmaa sydän verellä kolota, mutta suojamuovi istui kuitenkin helman muotoihin mielestäni hienosti. Bonuksena sai koukun, jonka robustia ja yksiselitteistä toimintaa voi vain kaiholla muistella noiden nykyisten orggis-Bosaleiden kanssa tuskaillessa.
Aikanaan Aeroa koukuttaessa oli aika tiukka speksi nimenomaan sille, miltä koukun runko näyttää murkula irroitettuna. Tämä karsi esim. Kovilin pois, vaikka kotimaista olisikin ollut mukava suosia ja koukkua olisi saanut uutena Savonlinnasta. Fiksuin silloin -ja varmaan yhä- oli Saabin alkuperäisvarusteena tarjoama Brinkin koukku. SItä löytyi jo silloin 10v sitten kohtuu hyvin purkaamoiltakin ja mahtoikohan tuolle lähes käyttämättömälle setille kertyä hintaa 150€ kotiin kuljetettuna. Asennusohjeet, pultit, ruuvit, aluslevyt ja kaikki tarvittavat tonnarinvahvistusraudat tulivat mukana, samoin johtosarja.
Pitihän senkin kanssa puskurin helmaa sydän verellä kolota, mutta suojamuovi istui kuitenkin helman muotoihin mielestäni hienosti. Bonuksena sai koukun, jonka robustia ja yksiselitteistä toimintaa voi vain kaiholla muistella noiden nykyisten orggis-Bosaleiden kanssa tuskaillessa.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)