Ei se niin paha rasti ja puhallin kun tajuaa sen liikkeen missä asennossa nousee niin jatkossa helpottaa.
Se puhaltimen ja ilmastointikennon välikumi kato et oikeinpäin ja kunnolla tiivis, omas CS-93 joskus laitettu kumi väärinpäin kun puhallinmoottoria joko rempattu/ vaihettu ja nyt kun oikeinpäin ja tiivis niin puhallusteho sisälle nousi eri tasolle.
CD -94 mulla murtui myös kuten Joonatanilla ne liitoskappaleet ja tulvi hyvin sisälle. Siinä pikafixaus samoin putkella mutta kennokinn niin heikossa hapes et joutuu siihenkin uusimaan.
9000 vuotaa jäähdytysnestettä kuin seula ja pukkaa glykolit sisään...
Re: 9000 vuotaa jäähdytysnestettä kuin seula ja pukkaa glykolit sisään...
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: 9000 vuotaa jäähdytysnestettä kuin seula ja pukkaa glykolit sisään...
Kennon vaihtoaika on noin kaksi tuntia, jos ei olisi ilmastointia alta tunti.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls