Tuo jos ropaa mittaristoa tai kattelee muuten akvaariokotelossa kannattaa tsekata tuon bypass- imusarjan letkulta t-haaralla lähtevän letkun kunto ja jos ikää uusia suoraan samalla avauksella.
Murtui oma sitte poikki ja oli muutenkin hemmetin halkeillut ja haperos kunnossa kaukalon alueella.
Itsellä erillinen autogauge niin ei väliä eli jätetty pois kokonaan mutta muuten joko tulpata väliaikaisesti t-haaralta letku tai mittariston kansi auki ja uusi letku tilalle. Aika kiva alipainevuoto tuostakin tuli, sammuili pari kertaa ennenkuin löyty paikka.
Orkkis ahtomittarin letku huomioikaa välillä
Orkkis ahtomittarin letku huomioikaa välillä
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Orkkis ahtomittarin letku huomioikaa välillä
Se muuten myös suhisee hassusti ajaessa, jos napsahtaa irti tahi poikki ihan siitä mittarin päästä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Orkkis ahtomittarin letku huomioikaa välillä
Mulla läpiviennin kohdalta kotelon puolelta menny poikki joten loppupäässä on jämät vielä mittarissa kiinni. Tajusin mikä letku vasta kun näin ettei mittaristossa viisari liiku, yleensä vain autogaugea tulee ajossa vilkuiltua ja siinä alipainepuolelkin näkl viisarin tk: lla nypyttävän jonkun vuodon merkkinä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01