Tonnarin tuulilasin kehys
Tonnarin tuulilasin kehys
Niinhän siinä kävi, että tuulilasia ei pystytty liikkeellä vaihtamaan kun kehys ruostunut puhki. Viereiseltä liikkeeltä kävi hitsarikin ihmettelemässä ja tuumi että töihin taitaa mennä enemmän rahaa ku Saabilta löytyy arvoa. Oiskohan täällä kellään mitään loistavaa ideaa mitä tän kanssa tekisi upottamatta tuhansittain rahaa? Just käyty kone läpi ja saatu ylimääräiset merkkivalot häviämään ni eipä ehkä tekisi mieli vielä hävittääkkään.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24013
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Tonnarin tuulilasin kehys
Ei muu kyl auta ku purku puhdistus hitsaus ja kasaus
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Tonnarin tuulilasin kehys
Riippuu miten pitkälti laho, muutamia pikkupätkiä vielä aika simppeli korjata mutta jos lähes kauttaaltaan laho niin hintaa tulee uudesta vääntää.
Joillain foorumilla oli noita kovapeltisiä kehyksiä laikattu irti puretuista vehkeistä niin sekin helpottas kyllä heppaamista kun ei tartte kokonaan muotoilla.
Joillain foorumilla oli noita kovapeltisiä kehyksiä laikattu irti puretuista vehkeistä niin sekin helpottas kyllä heppaamista kun ei tartte kokonaan muotoilla.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Tonnarin tuulilasin kehys
Vihjeenä, että lasin liimaus alustan täytyy olla mahdollisemman tasainen, muuten uusi lasi tulee halkeamaan.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Tonnarin tuulilasin kehys
Mulla on A-pilareista suurinpiirtein puolesta välistä ylöspäin laikattuna koko yläreuna ja osa kattoa.Kupari kirjoitti: ↑Pe Touko 14, 2021 19:27Riippuu miten pitkälti laho, muutamia pikkupätkiä vielä aika simppeli korjata mutta jos lähes kauttaaltaan laho niin hintaa tulee uudesta vääntää.
Joillain foorumilla oli noita kovapeltisiä kehyksiä laikattu irti puretuista vehkeistä niin sekin helpottas kyllä heppaamista kun ei tartte kokonaan muotoilla.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Tonnarin tuulilasin kehys
On sitä mätää yläreunassakin, mutta hankalimpia muotoja suorasta pellistä taiteiltavaksi ovat alanurkat. Ehjästä karmista pistehitsaukset auki poraamalla saa kohtuuvaivalla huomattavan pitkälle auttavia paloja.
Tuolla oli kuviakin, mutta photobucket ei anna niitä takaisin ilman maksua:
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.p ... 3#p1097303
Tuolla oli kuviakin, mutta photobucket ei anna niitä takaisin ilman maksua:
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.p ... 3#p1097303
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00