Tonnarin vetareista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jaajore
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2012 16:00

Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja jaajore »

Kun on isompaa ja pienempää tripodia vetareissa niin onko se vuosimallista johtuvaa. Vai tehoista? Mulla ainakin 97 2.3ta:ssa pienet ja piti laittaa varaosa mikä muistaakseni peräisin 96 2.0ta:sta ja ne oli isommat. Voiko tripodit vaihtaa päikseen eli pienet tripodit vetariin jossa oli isot.?
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7494
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja mestari »

Ettei sisä dimensiot ole myös erit
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Jos tripoidin koon haluaa vaihtaa vaatii sen sisämaljatkin. Viimeisen vuoden tonnareissa saattoi olla ilmeisesti laitettuna mitä sattui varastossa olemaan. 2,3T ja Aero pienet tripoidit ja muissa isot noin nyrkkisääntönä.
Viimeksi muokannut Kupari, Su Marras 06, 2022 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4209
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Kupari kirjoitti:
Su Marras 06, 2022 13:05
2.3T ja Aero samat, muissa 2.0-2,3.3t välllä on yhtenevät.
Sellainen twisti tässä muistaakseni oli, että tuo riippui myös vaihteistosta. Esim. 2,3t saattoi olla erikokoiset vetarit manuaali- ja automaattiversioissa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Mawerick kirjoitti:
Su Marras 06, 2022 13:09
Kupari kirjoitti:
Su Marras 06, 2022 13:05
2.3T ja Aero samat, muissa 2.0-2,3.3t välllä on yhtenevät.
Sellainen twisti tässä muistaakseni oli, että tuo riippui myös vaihteistosta. Esim. 2,3t saattoi olla erikokoiset vetarit manuaali- ja automaattiversioissa.
Hyvä huomio
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Tonnarin vetareista

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mawerick kirjoitti:
Su Marras 06, 2022 13:09
Kupari kirjoitti:
Su Marras 06, 2022 13:05
2.3T ja Aero samat, muissa 2.0-2,3.3t välllä on yhtenevät.
Sellainen twisti tässä muistaakseni oli, että tuo riippui myös vaihteistosta. Esim. 2,3t saattoi olla erikokoiset vetarit manuaali- ja automaattiversioissa.
Juurikin näin, isoT ja aero automaatti isot sisäpäät.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin