tomaatti hajoomassa? :(
tomaatti hajoomassa? :(
eli 4vaihteisesta tontun automaatista kyse
2:lta ku 3:lle tapahtuu vaihto ni kuuluu sellanen todella iljettävä "vinkaisu" ihan kuon jonkun todella karseasta luistamisesta.
ja jos pistän kepin kolmos asentoon (esim kaupungissa käytän vallan ku 4->3 väli nykäisee aika rajusti, kuten on alusta asti tehny ku mulla ollu) niin se ei suostu vaihtamaan kolmoselta pienemmälle vaan auto tärisee vaan hullun lailla, ja vaikka painaa jarrua niin "kytkin" ei mee pohjaan vaan auto koittaa painaa kolmosella eteenpäin...jos keppi on D asennossa niin vaihtaa ihan hyvin ton välin
mitä tehtävissä?
2:lta ku 3:lle tapahtuu vaihto ni kuuluu sellanen todella iljettävä "vinkaisu" ihan kuon jonkun todella karseasta luistamisesta.
ja jos pistän kepin kolmos asentoon (esim kaupungissa käytän vallan ku 4->3 väli nykäisee aika rajusti, kuten on alusta asti tehny ku mulla ollu) niin se ei suostu vaihtamaan kolmoselta pienemmälle vaan auto tärisee vaan hullun lailla, ja vaikka painaa jarrua niin "kytkin" ei mee pohjaan vaan auto koittaa painaa kolmosella eteenpäin...jos keppi on D asennossa niin vaihtaa ihan hyvin ton välin
mitä tehtävissä?
BMW 525iA Touring Executive
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Oletko TODELLA varma että se on kolmonen..!!!
http://www.thesaabsite.com/9000/9000gov ... cement.htm
http://www.thesaabsite.com/9000/9000gov ... cement.htm
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
olen koska tekee tota vain kun keppi on kolmos asennossa ja jarruttaa..sit ku kierrokset laskee sinne ~tonniin jossa se koittaa vaihtaa pienemmälle niin alkaa jyrrytys, sit kaasua hiukan niin vaihtaa kakkoselle kickdownilla ja sit saa pysähdyttyä.9000CD23T kirjoitti:Oletko TODELLA varma että se on kolmonen..!!!
http://www.thesaabsite.com/9000/9000gov ... cement.htm
jos keppi on D asennossa ja pysähtyy niin ei mitään ongelmia..neloselle ei missään nimessä siinä ~40 vauhdissa yritä jarruttaessa vaihtaa
BMW 525iA Touring Executive
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Matolaatikko kylpyyn.
*oletko tarkastanut jouset..?
26.420
-Keskihalkaisija 16.51mm
-lankavahvuus 2.60mm
-kokonaispituus ( kuormittamattomana ) 69.30mm
26.390
-Keskihalkaisija 17.43mm
-lankavahvuus 2.60mm
-kokonaispituus ( kuormittamattomana ) 65.09mm
![Kuva](http://www.erikssonindustries.com/ZF_items/SAAB%20ZF/4hp18q3r.gif)
*oletko tarkastanut jouset..?
26.420
-Keskihalkaisija 16.51mm
-lankavahvuus 2.60mm
-kokonaispituus ( kuormittamattomana ) 69.30mm
26.390
-Keskihalkaisija 17.43mm
-lankavahvuus 2.60mm
-kokonaispituus ( kuormittamattomana ) 65.09mm
![Kuva](http://www.erikssonindustries.com/ZF_items/SAAB%20ZF/4hp18q3r.gif)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
automaattien korjaajaan on otettu yhteyttä, puhtaasti kuluma vikaa ja tosta laatikosta ei kalua tule enää.
ite en sitä jaks vaihtaa joten auto lähtenee joltainosin purkuun/paaliin ainaki, ja täytynee varmaan kattella mersuja seuraavaksi autoksi alle.
turhaan tota nykystä enää korjailemaan, lahoo se kuitenki koht![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
ite en sitä jaks vaihtaa joten auto lähtenee joltainosin purkuun/paaliin ainaki, ja täytynee varmaan kattella mersuja seuraavaksi autoksi alle.
turhaan tota nykystä enää korjailemaan, lahoo se kuitenki koht
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Todella ikävää, jos näin tosiaan on...Mäksä kirjoitti:automaattien korjaajaan on otettu yhteyttä, puhtaasti kuluma vikaa ja tosta laatikosta ei kalua tule enää.
ite en sitä jaks vaihtaa joten auto lähtenee joltainosin purkuun/paaliin ainaki, ja täytynee varmaan kattella mersuja seuraavaksi autoksi alle.
turhaan tota nykystä enää korjailemaan, lahoo se kuitenki koht
Korjaajia on monenlaisia ja automaattien korjaajia vielä enemmän. Kannattaa parilta suunnalta varmistaa jutut ja sit tehdä johtopäätökset. Itse huomasin edellisen kun omaa laatikkoa koitin pähkäillä, lopulta tuli tehtyyn kotona kirjojen kera ja hyvä tuli.
Mutta mikäli purkulinjalle lähdet niin vajaakuntoista automaattilaatikkoa tarvitseva ilmoittautuu
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87