Takasivulasien puhaltimet pyörii ja pyörii...
Takasivulasien puhaltimet pyörii ja pyörii...
Onko muilla kokemuksia, takasivulasien huurteenpoistopuhaltimet pyörii sammutuksen jälkeen muutaman minuutin, ilmeisesti saman ajan kuin sisäilman tunnistimen ropeli. Mikä vois auttaa? Ei sillä etteikö ne etenkin talvisaikaan saisi pyöriä, ärsyttää vaan!
Kokeilin hakua, mutta tästä ei oo hirveesti juttua ollu.
Kokeilin hakua, mutta tästä ei oo hirveesti juttua ollu.
9000 CD 2,0 -95
Re: Takasivulasien puhaltimet pyörii ja pyörii...
kantti kirjoitti:Onko muilla kokemuksia, takasivulasien huurteenpoistopuhaltimet pyörii sammutuksen jälkeen muutaman minuutin, ilmeisesti saman ajan kuin sisäilman tunnistimen ropeli. Mikä vois auttaa? Ei sillä etteikö ne etenkin talvisaikaan saisi pyöriä, ärsyttää vaan!
Kokeilin hakua, mutta tästä ei oo hirveesti juttua ollu.
Sinulla on ACC 3 rikki, tyyppivika. Minulta saa toimivan käytetyn 100 euroa+pk. Jos hinta tuntuu pahalta kysypä uuden hintaa

Sovittaessa voin hyvittää vanhastasi jotain.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Takasivulasien puhaltimet pyörii ja pyörii...
Eli saako vanhan korjattua? Minun pitää kalibroida acc joka kerta kun auton käynnistää.pevi kirjoitti: Sovittaessa voin hyvittää vanhastasi jotain.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Saabisti-76 kirjoitti:Kumpa pyöriskin, mutta kun ovat kummatkin takalasipuhaltimet ihan mykkinä. Tuppaa vetään huuruun takalasit aina talvella, jos on yli 2 henkilöä autossa.
Sinulla jumittaa toinen ovimoottoreista, jolloin ACC:llä menee virtarajoitus päälle eikä kumpikaan moottori pyöri.
Jos taas testaat moottorit esim akulla, siinä riittää virtaa ja molemmat moottorit pelittää. Kun sitten taas laittaa ACC:n perään, niin ei pyöri.
Se miksi moottorin käynnistysvirta kasvaa ei ole selvinnyt minulle edes moottoria avaamalla.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Mitenkäs toi testaaminen sitten onnistuu , että kummassa vika ?pevi kirjoitti: Sinulla jumittaa toinen ovimoottoreista, jolloin ACC:llä menee virtarajoitus päälle eikä kumpikaan moottori pyöri.
Jos taas testaat moottorit esim akulla, siinä riittää virtaa ja molemmat moottorit pelittää. Kun sitten taas laittaa ACC:n perään, niin ei pyöri.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Avaamalla ensin toisen moottorin liittimen ja jos silloin vielä kiinni oleva alkaa pyörimään, niin avasit rikkinäisen moottorin liittimen.moksu kirjoitti:Mitenkäs toi testaaminen sitten onnistuu , että kummassa vika ?pevi kirjoitti: Sinulla jumittaa toinen ovimoottoreista, jolloin ACC:llä menee virtarajoitus päälle eikä kumpikaan moottori pyöri.
Jos taas testaat moottorit esim akulla, siinä riittää virtaa ja molemmat moottorit pelittää. Kun sitten taas laittaa ACC:n perään, niin ei pyöri.
Jollei ala pyörimaan tee päinvastoin moottoreille.
Virtamittaus ei oikein onnistu koska ACC on tiputtanut ohjausjännitettä "ylikuormituksen" vuoksi.
Tämä on hiukan kimuranttia

9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Eli ei se ihan niin helppoa taas ollu kun ton tavallisen "verkkovirran" kanssapevi kirjoitti: Virtamittaus ei oikein onnistu koska ACC on tiputtanut ohjausjännitettä "ylikuormituksen" vuoksi.
Tämä on hiukan kimuranttia

No tolla yks kerrallaan kokeilulla minunkin pitäis ymmärtää


Kiitos : Pevi
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
No kuten sanoin tuolla toisella topsalla niin kokemukset on vaan "verkkovirrasta" ja nyt pitää opetella et se on niin erilaistsa tasavirran kanssa ?Mimmi kirjoitti:Mitatessa kannatta syöttää jännitettä suoraan akultaajattelin tämän automaattiseksi toiminnaksi, joten unohdin kerta tämän.

Vianhaku on niin erilaista.

9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06