ostamassa 9000 CD + ABS + TCS
ostamassa 9000 CD + ABS + TCS
Tervehdys!
Olen tässä todennäköisesti ostamassa SAAB 9000 CD 2,3 turboa. Autossa on kuulemma kaikki varusteet.
Kyselisin tässä että mitä paikkoja kaarasta kannatta erityisesti tarkastaa?
Onko ABS-jarrut ja TCS-luistonesto vaikeita korjata? Autossa tietääkseni on vikaa juuri luistonestossa.
Mites pääseekö ahtimen kuntoa tarkastamaan helpolla?
Ovatko eletroniset järjestelmät vaikeita korjata ja kalliita? Itekkin jotain osataan tehdä ja kolvikin pysyy kädessä.
Olen tässä todennäköisesti ostamassa SAAB 9000 CD 2,3 turboa. Autossa on kuulemma kaikki varusteet.
Kyselisin tässä että mitä paikkoja kaarasta kannatta erityisesti tarkastaa?
Onko ABS-jarrut ja TCS-luistonesto vaikeita korjata? Autossa tietääkseni on vikaa juuri luistonestossa.
Mites pääseekö ahtimen kuntoa tarkastamaan helpolla?
Ovatko eletroniset järjestelmät vaikeita korjata ja kalliita? Itekkin jotain osataan tehdä ja kolvikin pysyy kädessä.
SAAB
Mullakkin tuli mieleen Toi -88 malli, 2.3 turbokone jota ei ollut silloin saatavilla, sekä ongelmat luistoneston kanssa viittaisivat kyseiseen autoonosku kirjoitti:Onkohan kyseessä se huutonetin kautta vasta myyty
auto, josta ollu jo juttua monesti aiemmin tällä palstalla.
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
niin
Niin no mikäs siitä mahtas olla halpa taikka kohtuullinen hinta?
Mitäs vikaa autossa on sitten ollut?
Luulis että sen saa kuntoon. Oli kuulemma alkanut luistonesto temppuileen vaihteistonvaihdon jälkeen.
Mitäs vikaa autossa on sitten ollut?
Luulis että sen saa kuntoon. Oli kuulemma alkanut luistonesto temppuileen vaihteistonvaihdon jälkeen.
SAAB
Terve,
Auto on aluksi näkynyt täällä foorumilla nimimerkillä Mulikka sen jälkeen auto on ollut minulla josta se on siirtynyt nykyiselle omistajalle.
Mielestäni tuo 500€ mikä huutonetin hintavaraus oli ei ole paha hinta autosta.
Kannattaa lukaista minun ja Mulikkan viestit, niin autosta saa jotain tietää.
Auto on aluksi näkynyt täällä foorumilla nimimerkillä Mulikka sen jälkeen auto on ollut minulla josta se on siirtynyt nykyiselle omistajalle.
Mielestäni tuo 500€ mikä huutonetin hintavaraus oli ei ole paha hinta autosta.
Kannattaa lukaista minun ja Mulikkan viestit, niin autosta saa jotain tietää.
Jäsennumero #3048
Onko auto siis taas myynnissä ku huutonetissä 1.11
myyty hintaan 760 e. Kyllä kai se hinta tuota luokkaa
vois olla jos se on edelleen vikaisena ilman leimaa.
Johan siinäki ilmoituksessa sitä myytiin myös varaosa
autoksi. Kai jotakin kertoo myös se, että hintavaraus oli
vain 500 e.
myyty hintaan 760 e. Kyllä kai se hinta tuota luokkaa
vois olla jos se on edelleen vikaisena ilman leimaa.
Johan siinäki ilmoituksessa sitä myytiin myös varaosa
autoksi. Kai jotakin kertoo myös se, että hintavaraus oli
vain 500 e.
SAAB on nautinto tien päällä
Autoa livenä näkemättä uskallan väittää hinnan olevan kohillaan. TCS-viat saa kuntoon maks. 500 euron sijoituksella itse korjaamalla. Tuohon hintaan yleensä vaihtaa jo ehjiäkin osia.
Yleisesti: monasti näkee, että 1000-2000 euron autosta viallisena pyydetään 500e ja samaan aikaan ihmetellään että kannattaakohan ostaa. Jos itse osaa korjata viat niin lähes aina kannattaa mikäli vaan autoa tarvitsee. Mikäli ei osaa niin sitten ei kannata.
Yleisesti: monasti näkee, että 1000-2000 euron autosta viallisena pyydetään 500e ja samaan aikaan ihmetellään että kannattaakohan ostaa. Jos itse osaa korjata viat niin lähes aina kannattaa mikäli vaan autoa tarvitsee. Mikäli ei osaa niin sitten ei kannata.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Tästä näyttää tulleen eräänlainen "perseaukisten" foorumi!!!
Arvostellaan toisten myytäviä autoja,vaikka ovat myymässä puoli ilman!!!!
Pitäs saada ilmaiseksi virheetön auto.
Jos kyseinen saabi oli 500€:lla myynissä ja olisin huomannut,auto olis jo ylivieskassa!!
Arvostellaan toisten myytäviä autoja,vaikka ovat myymässä puoli ilman!!!!
Pitäs saada ilmaiseksi virheetön auto.
Jos kyseinen saabi oli 500€:lla myynissä ja olisin huomannut,auto olis jo ylivieskassa!!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
-
- "Viggen"
- Viestit: 533
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Eikös tuohon TCS:n toimintoihin liity myös tuo kaasuläppäkotelo vai mikä se on nimeltään, sähköinen kaasunsäädin tms ?suorsa kirjoitti:Autoa livenä näkemättä uskallan väittää hinnan olevan kohillaan. TCS-viat saa kuntoon maks. 500 euron sijoituksella itse korjaamalla. Tuohon hintaan yleensä vaihtaa jo ehjiäkin osia.
Yleisesti: monasti näkee, että 1000-2000 euron autosta viallisena pyydetään 500e ja samaan aikaan ihmetellään että kannattaakohan ostaa. Jos itse osaa korjata viat niin lähes aina kannattaa mikäli vaan autoa tarvitsee. Mikäli ei osaa niin sitten ei kannata.
Senhän joskus sanottiin maksavan toista tonnia.
Kuvassa tämä http://muut.saabistinet.com/kaalapkot.jpg
TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com