Tuli sitten tilattua vanteet, piti tulla ET 25 vaan tänään menin katsomaan niin olikin ET 20. Mikä rengas noihin nyt väännetään että sopii pyörimään vai pitääkö nuo panna bumeranginna takaisin, ei kyllä haluttais kun oli aika edulliset. Siis ne on 7x17 että mahtuuko 225/45 ja tohtiiko tuota sitten enää laskea yhtään ilman että ottaa "kaariin" kiinni?
Vanteiden toimittaja oli muka jostain selvittänyt että tämä ET on oikea!
Vanteiden ET 20 mikä rengas?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=53211
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=18229
tuolta voi kattella jotain suuntaa
Hioo vaan oven alareunat ilman roiskeläppiä
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=18229
tuolta voi kattella jotain suuntaa
225/45/17 meinas viedä sivuhelman kun käänsi, 215 mahtuu kääntymään.Money For Nothing kirjoitti:
Toiseen suuntaan voidaan mennä aina et10 asti
http://pp.kpnet.fi/luomanpera/kuvat/faboda/kuva25.jpg
...joskin täydellä lastilla töyssyissä alkaa oleen takapäässä vähän ongelmia.
Hioo vaan oven alareunat ilman roiskeläppiä
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Minkä korimallin tonnari kyseessä? tuntuu et hieman on eroa korimalleissa kuitenkin tuon vanteiden sopivuuden kanssa Mulla CD vanhakorimalli, ja ET25 meinaa tulla hieman liian leveelle. 225/45 pyörylät raapii kaariin kovemmissa töyssyissä. nyt pitää kokeilla huvikseen 205/40 ku käytännössä ilmaset renkaat...
CC ja CS menee kuitenkin pienemmällä ETllä kuin CD...
CC ja CS menee kuitenkin pienemmällä ETllä kuin CD...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Eikös se kumminkin ole enempi keulan muoto mikä ratkaiseen kuin kontin?Boiga kirjoitti: CC ja CS menee kuitenkin pienemmällä ETllä kuin CD...
Tuota CD:tä kun on vanhalla(viisto) ja uudemmalla(matala)keulalla.
Ja viistokeulasen CD:n etuloksut on samat mitä vanhassa CC:ssä.
Mutta tuohon matalakeulaseen menee helpommin pienemmällä et:llä olevat vanteet. Itsellä on tuossa CDE:ssä ET18 olevat kesäkummit ja vanteet 7x16 ja renkaat 205/55-16.
Halkaisijat noissahan on melko sama( http://www.autosound.fi/rl/index.htm )
Mutta voi toi kahden sentin leveysero olla jo melko lähellä jolloin jo vaikuttaa renkaan olkaprofiilin muotokin. Itsellä noi jää silleen nätisti vielä loksujen sisäpuolelle mutta roiskeläppiä kaipais kun koko kylki listojen alapuolelta on jatkuvasti ravassa.
EDIT: Nyt on Kuvakin
Tosin hankala verrata kaareen kun sinne on matkaa vähän turhankin paljon.
Viimeksi muokannut tetammi, Ti Huhti 03, 2007 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Vanteiden ET 20 mikä rengas?
Mulla on juurikin tuo 7x17, ET20 ja 225/45. Joskus on isossa heitossa raapaissut, mutta silloinkin on ollut isoja lurjuksia auto täynnä.ESATOR kirjoitti:Tuli sitten tilattua vanteet, piti tulla ET 25 vaan tänään menin katsomaan niin olikin ET 20. Mikä rengas noihin nyt väännetään että sopii pyörimään vai pitääkö nuo panna bumeranginna takaisin, ei kyllä haluttais kun oli aika edulliset. Siis ne on 7x17 että mahtuuko 225/45 ja tohtiiko tuota sitten enää laskea yhtään ilman että ottaa "kaariin" kiinni?
Vanteiden toimittaja oli muka jostain selvittänyt että tämä ET on oikea!
Normaalisti ei mitään ongelmia.
#2568
9000 CS 2.0t -97
9000 CS 2.0t -97
Nou hätä!
Eilen pantiin uudet tassut alle ja eipä tuossa näyttäis olevan mitään suurempaa riskiä että ottais kaariin kiinni. Kyllä tätä ET 20 voi nähtävästi tonnarissa pienin varauksin käyttää jos ei pistä liian isoa rengasta, itse laitoin 205/50-17 ja hyvältä näyttää ja ajo tuntuma parani kummasti kitkarenkaiden jälkeen.