Startin vaihdon hinta
Startin vaihdon hinta
Startti "kahisee" startatessa koko ajan pahemmin ja varmaan kohta porsii.
Itse en pysty moista operaatiota tekemään ja korjaamon ajankäyttö moiseen projektiin olisi kiva tietää - ennenkuin maksaa tunnin hommasta kolmen tunnin hinnan... Mitäs olette maksaneet?
Motonetin startti lienee ok? Vai kannattaako suosia orkkista?
Itse en pysty moista operaatiota tekemään ja korjaamon ajankäyttö moiseen projektiin olisi kiva tietää - ennenkuin maksaa tunnin hommasta kolmen tunnin hinnan... Mitäs olette maksaneet?
Motonetin startti lienee ok? Vai kannattaako suosia orkkista?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Startin vaihdon hinta
Ite vaihdoin parin treenin jälkeen B202:n startin vartissa (+auton nosto yms.). Motonetin palikan laitoin ja hyvin pelittää.tevisu kirjoitti:Startti "kahisee" startatessa koko ajan pahemmin ja varmaan kohta porsii.
Itse en pysty moista operaatiota tekemään ja korjaamon ajankäyttö moiseen projektiin olisi kiva tietää - ennenkuin maksaa tunnin hommasta kolmen tunnin hinnan... Mitäs olette maksaneet?
Motonetin startti lienee ok? Vai kannattaako suosia orkkista?
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Vai tuskin kehtaavat, sinne ku tyhmänä menet, ni vievät housutki jalasta, sen 300e laskun lisäksi. :)ng900aero kirjoitti:Startin vaihtaa siihen varttiin yläkauttakin, tuskin korjaamolla kehtaavat velottaa pariakymppiä enempää?
Eiköhän ne takuukorjatut Motonetin laitteet ole ihan ok.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
kannattaa tosiaan itte
vaihtaa se jos se on noin helppoa ei tarvii vaivata korjaamoa ja eikös sen siis vaihda nopeammin ja halvemmin itse, eihän vartissa aja edes sinne korjaamolle jonottaankaan.
Aika akrobaatteja olette. Mun mielestä siellä on yksi pultti imusarjan alla startin ja lohkon välissä niin pirun vaikeessa paikassa, että sitä ei saa oikein minkään kokoisella jatkovarrella kunnolla irti/paikalleen. Ite varaisin siihen kyllä toista tuntia aikaa. Yläkautta ei ollenkaan ja alakauttakin hankalasti. Signaturen laitos siis kyseessä.
kivassa kuvassa jonkun muun kone:

kivassa kuvassa jonkun muun kone:
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kyllä niihin pultteihin pääsee ihan hyvin käsiksi yläkautta, vaihdoin startin 2.3TA lyhytlohkoon eikä siinä juuri kauempaa mennyt. En nyt muista millainen työkalu siinä oli, saattoi olla käytössä kapea räikkä + hylsy (ja ehkä jokin 5cm:n jatko) ja 19mm:n kiintoavain.
Jos Peinulla on liian treenatut käsivarret etteivät sovi sinne imusarjan ja valerintapellin väliin
Jos Peinulla on liian treenatut käsivarret etteivät sovi sinne imusarjan ja valerintapellin väliin

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuohon isäukon tonttuun kun tehtiin vaihdelaatikkoremontti niin startti lähti räikkälenkillä parhaiten,millään hylsyllä ei ollut toivettakaan saada pultteja pois mutta bilteman "hyvällä" räikkälenkillä homma kävi ihan hyvin ja avainkaan ei ees hajonnut
Kappas tuli 201 viesti kirjoitettua ja tittelikin vaihtui näköjään

Kappas tuli 201 viesti kirjoitettua ja tittelikin vaihtui näköjään

Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98

Autona -98 2.0t. Eli pikkulohkossa on eri startti?KÄYNNISTINMOOTTORI VAIHTOLAITE SAAB 9000 --98
Hintaan lisätään 20/50 euron pantti joka palautetaan vanhaa korjauskelpoista
starttia vastaan
9000 2,0i/T alennusvaihteella. . . . . . . . . . . . . . . 13-2546 99.90 ??? P20
9000 2,3i/T 94-- alennusvaiht. . . . . . . . . . . . . . . 13-2714 119.90 ??? P50
-94 -> on sopiva, 2.3 ja 2.0 koneissa on sama lohko, vain iskuun pituus on eri.
9000 2,3i/T 94-- alennusvaiht. . . . . . . . . . . . . . . 13-2714 119.90 ??? P50
Siis tämä.
Matti
9000 2,3i/T 94-- alennusvaiht. . . . . . . . . . . . . . . 13-2714 119.90 ??? P50
Siis tämä.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Startti vaihdettu porukalla... tai oikeastaan katselin vieressä ja ihmettelin. Samalla putsattiin tk-moottori.
Koko vaihto-operaatio kohtuu helposti yläkautta. Letkuja ja piuhoja edestä pois. Startti mahtui tulemaan yläkautta myös pois.
Kiitos vielä oikean osanumeron kertoneelle ja myös vaihtogurulle...
Mukavaa kun ei kuulosta ihan hajonneelta joka käynnistyksellä. Melkoista kahinaa piti kun oli hampaat saaneet siipeensä. Muutakin vikaa saattoi olla.
Koko vaihto-operaatio kohtuu helposti yläkautta. Letkuja ja piuhoja edestä pois. Startti mahtui tulemaan yläkautta myös pois.
Kiitos vielä oikean osanumeron kertoneelle ja myös vaihtogurulle...

Mukavaa kun ei kuulosta ihan hajonneelta joka käynnistyksellä. Melkoista kahinaa piti kun oli hampaat saaneet siipeensä. Muutakin vikaa saattoi olla.