Etuputki pitäis vaihtaa. Kuinka saan vanhat pultit+mutterit parhaiten auki pakosarjasta ja katista?
-92 9kCS
Etuputken vaihto
Re: Etuputken vaihto
Ruosteen irrotus sprayta ja varovasti "nitkuttelemalla". Uudet pinnapultit kannattaa hakea varmuuden vuoksi, jos vaikka katkeaa. Omassa tonnarissa ei ollut ongelmia irroituksen kanssa. Ilmeisesti turbon käyttäminen punahehkussa auttaa .MarkusJ kirjoitti:Etuputki pitäis vaihtaa. Kuinka saan vanhat pultit+mutterit parhaiten auki pakosarjasta ja katista?
-92 9kCS
Vapaasti hengittävissä saattaa olla tiukemmassa
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Etsi jostakin ainetta nimeltä Imal... minulla ei ole harmainta aavistusta mistä sitä saa Suomessa, mutta omalle kotikorjaamolle sitä on eksynyt työn kautta.
Kyseinen aine nimenomaan kuumassa olleiden liitosten availuun tarkoitettu litku... haisee lamppuöljyltä, viskositeettikin suunnilleen sama, väri musta. Mömmöä saa paukkupulloissa ja kanistereissa.
Kyseinen aine nimenomaan kuumassa olleiden liitosten availuun tarkoitettu litku... haisee lamppuöljyltä, viskositeettikin suunnilleen sama, väri musta. Mömmöä saa paukkupulloissa ja kanistereissa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Putki vaihtui
Käytin tuota CRC:n irroitusöljyä ja hienosti toimi. Pakosarjasta aukesivat mutterit varsin helposti, Katin puolella hiukan naristen. Mufflexin putki sopi vieläpä paikalleen (no, valmistettu Ruotsissa...)